Joseeke Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Hooi wat geschikt is voor pony's is juist ook heel geschikt voor konijnen Beide dieren hebben gevoelige darmen. Dit forum is voor konijnen & knaagdieren (hamsters, cavia's, enz)Voor vragen over pony's & paarden hebben ze andere forums.Via google zul je vast & zeker een leuke & gezellige tegenkomen
naomisissy Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Geplaatst: 27 december 2009 oke, dat wilde ik even weten.ik dag dat het niet goed was maar gelukkig. naomi
naomisissy Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Geplaatst: 27 december 2009 welke takken mogen niet en welke takken mogen wel??? naomi
Simoon_X Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 (aangepast) Dat kun je zien bij groentelijsten http://www.bunnybunch.nl/konijnen/giftige-en-veilige-planten-voor-konijnen.htmlJe moet wel goed kijken welke planten giftig zijn, en welke niet -- Offtopic: Ik moet zeggen dat ik dit een intresant topic vind Mij zie je nog vaak hier in dit topic -- 27 december 2009 aangepast door Simoon_X
naomisissy Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 hihi dank je wel.ik vindt het zelf ook.MAAR mijn konijn doet heel raar met haar voorpoten het lijkt net of ze schokjes krijgt bij haar voor poten. maar ik heb nu ook gezien dat ze niet goed met haar tongetje bij haar pootjes komt door de soort van zak van voren. mijn moeder en ik gaan straks kijken naar haar wat er is. mischien lecht het eraan dat ze jeuk heeft of omdat haar nageltjes te lang zijn maar er hangt haar over heen. maar dat zie ik straks wel als we gaan kijken. ik ben 12 naomi
naomisissy Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 mijn zus en ik vroegen ons af waar van stro is gemaakt gewoon voor omdat we het alle 2 ons af vroegen.naomi
naomisissy Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 bedankt voor de lijst ik heb er zelf ookk heel veel aan want mijn cavia's mochten brandnetel maar ik wist niet of een konijn dat mog maar nu weet ik het.en de tandjes van het konijntje van mijn tante komen weer een beetje terug.maar ze3 zijn niet verwijderd maar moet ze dan nog ff aan kijken?? naomi
YvonneH Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Als de tandjes steeds te lang worden is het een goed idee om ze te laten verwijderen maar wel bij een dierenarts die daar verstand van heeft.Hoe vaak zijn ze al geknipt?
naomisissy Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 1 keer dus kijk ik of het steeds terug komt. maar nu waren ze weer wat langer geworden ze kwamen weer helemaal uit het bekje. maar me tante verzorgd hem super goed gelukkig want je heb mensen die helemaal niet voor hun konijn zorgen en dan komt ht ook wel door het niet goed verzorgen dat die tanden te lang worden. naomi naomi
busylizzzy Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Ik vraag me af of de dierenarts waar je tante naartoe is gegaan konijnkundig is. Een dierenarts met verstand van konijnen zal altijd de tandjes van konijnen bijslijpen als dat nodig is, niet knippen ivm splijten. (Bovendien gebeurt het slijpen(uitzonderingen daargelaten) onder algehele narcose) Meer informatie:http://dierengebit.nl/konijn-intro.htmlSucces!
naomisissy Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 ik weet het ook niet of het knippen of slijpen is want hij is volgens mij niet onder narcose geweest moet ff vragen. en volgens mij waren ze niet helemaal goed geknipt want dit is een week geleden dat de tandjes werden geknipt en ze waren al weer uit de bek gekomen van het konijntje.naomi
naomisissy Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Geplaatst: 10 januari 2010 ik ben van middag bij mijn tante geweest.de tandjes zijn weer lang. ze gaat aan de d a vragen over het verwijderen van de tandjes.naomi
Joseeke Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Heel goed, want knippen & slijpen van de snijtandjes brengt ook de nodige risico's met zich mee. Zorg dat je tante naar een KonijnKundige-DierenArts gaat, want niet iedere dierenarts heeft de juiste kennis van konijnen. Geef ook maar eens onderstaande link aan je tante door om door te lezen:http://dierengebit.nl/konijn-gebitsproblemen.html
naomisissy Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Geplaatst: 13 januari 2010 dank je wel. ze denkt ook dat de DA niet de ondertandjes van haar konijn had gedaan!!!naomi
naomisissy Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Geplaatst: 18 januari 2010 mijn tante is naar de dieren arts gegaan en heeft geleerd hoe ze de tandjes moet knippen. maar ik had tegen haar gezegd dat knippen niet zo goed is want dan kunnen de tandjesd splijten maar de dieren arts heeft het toch weer gedaan en aan mijn tante geleerd!!!!! volgens mij is het geen konijnkundige dierenarts!!!! naomi
YvonneH Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Dat denk ik ook niet nee. Misschien kun je je tante eens hier laten lezen, of wat info uitprinten voor haar.
naomisissy Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 ja zal ik doen ze was al aan het nadenken om zich hier aan te melden.en ik heb haar al wat door gestuurd op hyves.naomi
Aanbevolen berichten