fransoos Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 (aangepast) Hoi nijnen vrienden Heb wat moeite (meer angst) met het laten castreren van flappie. Een paar weken terug had ik een afspraak maar toen was flappie niet oke dus werd het uitgesteld.Nu moet ik me weer opladen om een nieuwe afspraak te maken.. maar er zijn zoveel vragen die door mijn hoofd gaan..:grrrrrr:pfff ben bang, dat flappie niet wil gaan eten en dood gaat ben bang, dat flappie niet mijn lieve aan halerige ventje zou blijven (is nu een echte knuffel)ben bang dat flappie veranderd van natuur en ik spijt krijg dat ik dit heb laten doen... en waarom ik mijn handtekening moet zetten op het papier van castratie van de DA... is dit dan echt gevaarlijk bij nijnen? allemaal vragen die spoken door mijn hoofd. dit houdt me tegen en vreselijk aan twijfelen.Al weet ik, Flappie gaat rijden en dit ook niet leuk is voor andere mensen die hem aanraken.sproeien doet ie niet gelukkig , alleen heel af en toe wil ie dus rijden op mijn been /arm... wat moet ik nu . pfffwie heeft er nare ervaringen mee .. met castratie bij rammen?vrg fransoos 25 december 2009 aangepast door fransoos woord verkeerd gespeld
lianne Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Wat moet je ondertekenen van de dierenarts als ik vragen mag? Hoe doet de DA de castratie, wat voor voor/nazorgadviezen hebben ze gegeven en wat voor narcose word er gebruikt?
phoenix Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Hey, heb vorig jaar phoenix laten castreren. Ging prima. Heb wel voor de zekerheid antibiotica en pijnstiller gegeven. Dit in overleg met de DA. Phoenix at binnen twee uur en is qua karakter niet veranderd.succes met je beslissing, Danielle
fransoos Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Wat moet je ondertekenen van de dierenarts als ik vragen mag? Hoe doet de DA de castratie, wat voor voor/nazorgadviezen hebben ze gegeven en wat voor narcose word er gebruikt? sorry dat ik zo laat reageer. ik heb een papier meegekregen van de DA waar dus alle gegevens van Flappie op staan: hoe zwaar ie is , wat voor narcose ze gebruiken enz . en dat er altijd een risico in zit voor evt misgaan van.. en dit moest ik dus gaan ondertekenen . vrg fransoos
fransoos Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Hey, heb vorig jaar phoenix laten castreren. Ging prima. Heb wel voor de zekerheid antibiotica en pijnstiller gegeven. Dit in overleg met de DA. Phoenix at binnen twee uur en is qua karakter niet veranderd. succes met je beslissing, Danielle oke dank je wel voor je berichtje .goed dat het de operatie goed is gelukt . nu ik nog de stap maken br..blijf het dood eng vinden. vrg fransoos
Catelootje! Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Als je dat papier ondertekenen zo raar vindt (vind ik wel namelijk..), kan je dan niet op zoek gaan naar een andere konijnkundige dierenarts in de buurt? Hier op BB is een hele lijst te vinden!
Aanbevolen berichten