Suzimoo Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 Jeetje.... dan wacht ik wel tot vrijdag, dan kan mijn vriend me helpen..
Suzimoo Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 Oke.. nogmaals een update. We hebben samen gekeken en geprobeerd te knippen, maar het is erg moeilijk. We weten niet precies wat weggeknipt moet worden en wat niet. Ze heeft echt flapjes van haar vacht langs haar achter poten hangen. Ik heb morgen een afspraak bij de dierenarts, ik denk dat hij er beter even naar kan kijken.
Wortel76 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Tip: Ik wikkel de konijnen in een handdoek. Op een of andere manier worden ze ook vrij rustig daarvan.
Bunny06 Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Mijn konijn is juist super rustig als ik haar eenmaal heb en ik kan alles met haar doen als ze op haar rug ligt (niet te lang natuurlijk).. Ik kon zo, vanochtend nog gedaan, haar achterwerk wassen omdat er weer keutels aan hingen.. Maar je zou eventueel met een kam er eerst onder gaan en dan kun je de haren die boven de kam uitsteken afknippen.. Dan knip je niet in het leven.Je weet natuurlijk ook niet of er misschien wel iets onder zit, een bultje ofzo dus dan is scheren of zomaar knippen sowieso niet aan te raden. Ik doe het altijd met kam en schaar als ik ergens haar moet weg knippen (voetzolen of achterwerk)..
kaatje-kim Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Ze zijn ermee bij de dierenarts geweest.Die gaat volgens mij aanstaande vrijdag(?) de vervilte plekken (dat waren het dus) wegknippen. Hij had hier meer tijd voor nodig, dan de afspraak die gepland stond.Dat hoorde ik via de update mail over Gijs (en Tinka).
Aanbevolen berichten