Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haai! Nou vandaag is het gebeurd, basje is gecastreerd! Het is goed gegaan en hij is nu weer thuis, hij zit buiten in zijn hok, we hebben die even afgesloten en met lakens en een dekentje en een kruik. Hij heeft 2 hapjes van zijn wortel genomen en wat water gedronken dus dat is al wat!

Hij ziet er wel echt een beetje zielig uit met wat nattig rond zijn oogjes enzo. Hij zat helemaal te trillen, arm beestje. Maar het is voor het goede doell! De dierenarts (die ik uit de lijst van dit forum heb gehaald) zei dat hij wel buiten kon als hij dat gewend is. EN dat het 5 weken duurt voor hij zeker niet meer vruchtbaar is. Dat is wel lang! ik dacht hier steeds gelezen te hebben 2 weken! Nou ik hoop dat t goed gaat, ik hou m goed in de gaten vandaag, dan kan hij morgen toch wel weer rond hupsen?

Geplaatst:

Of hij morgen weer rond hupst verschilt van konijn tot konijn. Super dat het zo goed is gegaan. Houd je konijn idd in de gaten hij moet zichzelf wel warm (kunnen) houde nen het gaat vannacht erg vriezen.

Geplaatst:

mmm ja zag dat het erg gaat vriezen, ik hang zo nog een deken over zijn hok, en zal vanavond de kruik opnieuw warm maken, dan hoop ik dat hij het niet koud heeft! hij is zich uitgebreid aan twassen nu, hij rook ook naar dokter haha, dat zal ie zelf ook wel niet fijn vinden. ga zo eens kijken of hij al meer gegeten heeft!

Geplaatst:

mm hij is echt wel suffig nog! heel stilletjes heeft een beetje van een stukw ortel gegeten en een beetje van een blaadje witlof.. is dat genoeg voor even? hij eet t nu niet al sik t onder zijn neus houd.. arm beestje!

Geplaatst:

Hoe gaat 't nu met 'm? Eet ie al wat meer?

Wij hebben ons rammetje disndag laten castreren. Ik vond dat hij de eerste dag ook nog suffig was hoor! Lopje heeft wel vrij snel gegeten van de andijvie die ik had neergelegd. De brokjes die ik ook had neergelegd begon hij de volgende dag weer te eten. Alle groente die er lag, heeft hij 's nachts opgegeten.

Ik heb expres van alles neerglegd en ook wat onder zijn neus gehouden.

Ze moeten vlg mij toch echt wel een beetje bijkomen. heb je pijnstillers meegekregen? De dag na de operatie merkte ik dat hij zich daar wel beter van ging voelen en wat actiever werd. Zeker als hij buiten staat is dat wel lekker denk ik.

Veel succes en ik hoop voor je dat ie weer snel opknapt!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .