Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo !

Ik heb ook een anderen topic hier

* Gebitsprobleem *..

Maar Wil d'r graag nog een openen met de vraag

Als een konijn coccidiose heeft en heeft diarree hoe maak je dat schoon bij een konijntje, Ze zeggen met lauw water maar hoe precies ?

groetjes

Geplaatst:

Evt. met een washandje goed het kontje schoonvegen. En als dat niet lukt, evt. een teiltje met lauw water maken en haar daarin wassen.

Wordt ze wel behandeld voor de coccidiose? En zit ze buiten?

Geplaatst:

Gewoon even lekker met zijn kontje in een lauwwarme emmer hangen. Soms gebruik ik badedas (let op wel alleen de echte) om alles schoon te poetsen. Japie heeft zijn eigen washandjes daarvoor. Doe het wel met z'n 2en is een stuk makkelijker!

Geplaatst:
Evt. met een washandje goed het kontje schoonvegen. En als dat niet lukt, evt. een teiltje met lauw water maken en haar daarin wassen.

Wordt ze wel behandeld voor de coccidiose? En zit ze buiten?

Ja ze wordt behandeld en krijgt medicijn toegediend, Dus daarvoor is ze inderdaad inbehandeling.. En dwangvoor krijgt ze ook omdat der gebitje is gevijlt + geslepen.. En lichte narcose gehad...

Ze zit binnen...

Geplaatst:

Je hoeft me trouwens geen emailtje te sturen hoor ;)

Je kunt gewoon hier antwoorden op evt. vragen en dat lees ik dan ook weer..

Ik had ondertussen al in je andere topic gelezen dat ze inderdaad behandeld wordt. Waarom krijgt ze meteen dwangvoer? Heeft ze ook pijnstilling gehad? Het beste is natuurlijk als ze zelf eet.

Geplaatst:
Je hoeft me trouwens geen emailtje te sturen hoor ;)

Je kunt gewoon hier antwoorden op evt. vragen en dat lees ik dan ook weer..

Ik had ondertussen al in je andere topic gelezen dat ze inderdaad behandeld wordt. Waarom krijgt ze meteen dwangvoer? Heeft ze ook pijnstilling gehad? Het beste is natuurlijk als ze zelf eet.

Wat jij wilt.....

Ze heeft een injectie pijnstiller gehad...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .