Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

We hebben nu konijntjes van ongeveer 1,5 maand oud.

Op het begin viel het al op dat 1tje heel anders was als de rest. Maar nu blijft

hij wel heel erg raar. Hij heeft een aparte donsige vacht en is op sommige plekken een beetje kaal. Het lijkt net of er witte vacht door heen zit en hij heeft ook een raar hoofdje met hele korte vacht enzo. Zijn oogjes zijn ook wel roziger als de andere.

We dachten dat dit vanzelf wel weer bijtrekte want hij was ook nog een stuk kleiner als de rest. Nu het nog steeds zo'n groot verschil

is open ik toch maar een topic in de hoop dat iemand mij kan vertellen wat het is!

Hij kan dan wel klein en zijn en een aparte vacht hebben maar hij heeft wel het meeste lef want hij huppelt naar je toe en een beetj e rond en de andere zijn een beetje schijterds. clown.gif Hij zit dus wel lekker in ze vel alleen ziet hij er een beetje raar uit.

2qs8mmf.jpg

34rx7qa.jpg

Wie weet wat dit is? Iemand dacht dat dit ondervoeding is.

Ben benieuwd naar jullie mening!

Geplaatst:

We hadden van kenissen konijnen gehad en die bij onze kippen in de ren gedaan. Paar weken later liepen er opeens 3 kleine konijntjes in de ren. Zelf 'gefokt' dus! Was niet echt de bedoeling. En toen we ze kregen waren ze nog aardig klein dus kon je niet echt zien wat voor geslacht ze waren. ;)

Geplaatst: (aangepast)

Zoals ik op bokt zei Bunny Ranch Chanty heb je nu nodig voor het advies, dit is echt ondervoeding :) Bij mijt zie je wondjes en schilfertjes.

aangepast door Aniek
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .