Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem aan dat iedereen weet hoe koud het buiten is, maar nu dacht ik gister dat het niet zo heel veel kwaad kon om mijn konijnen slechts een kwartiertje naar binnen te halen... Maar toen ik vanmorgen mijn konijnen ging verzorgen begon Blizzy op eens te niezen en ze had helemaal geen trek in haar voer. Een tijdje afgewacht, maar op een gegeven moment toch de dierenarts gebeld. Nu heb ik haar de hele tijd in de gaten gehouden en ze is weer gewoon levendig, ze niest niet meer en ze eet ook gewoon! Was ik nu gewoon overbezorgt? Ik laat ze nu iig lekker buiten zitten en als ik ze dan aandacht wil geven ga ik zelf ook maar in de sneeuw zitten :P !

Geplaatst:

Op zich kan het wel eens dat ze een keertje niezen door een prikkel in de neus (bijv. stoffig hooi ofzo). Is haar neusje verder wel schoon? In dat geval lijkt het me nl. niets.

Wat zei de DA?

Overigens zijn konijnen bij snot vaak gewoon levendig en merk je verder niets aan ze, dus dat wil niets zeggen...

Geplaatst:

Ja, haar neusje is gewoon goed schoon. Dus ben waarschijnlijk iets te snel tot actie gekomen :P !? Ik heb de dierenarts nog terug gebeld en die vond het goed dat ik haar in de gaten hield en hun dachten ook dat er niks aan de hand was. Ik hou haar gewoon goed in de gaten, mocht mij toch iets opvallen bel ik gewoon weer terug :) !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .