fiore Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Hihihi... hij is een jeweetwel konijntje geworden. Ach nee hoor... ik pest hem niet. Al doet mijn vriend dat wel... noemt hem al de hele avond homo. We hebben zojuist 2 uurtjes terug mijn lieve Prince Charming opgehaald bij de da. Gisterenmiddag is hij onder het mes gegaan. En eind van de middag konden we hem weer ophalen.Hij heeft daar dus lekker een nachtje geslapen. Wel zo fijn, want dan kunnen ze hem goed in de gaten houden.Alles was goed gegaan. Hij had daar zelfs ook al wat gegeten en gedronken. Nog niet zoveel, maar t is wat.Z'n balletjes (of althans... waar ze zaten) is wel behoorlijk dik nog, maar dat schijnt zo te horen. (Weet ook eigenlijk niet hoe dik het daarvoor was...) Hij was al weer behoorlijk levendig in zijn reismandje en hier thuis ook. Prins is een buitenkonijntje en ik heb ook echt geen mogelijkheid om het hok binnen of in een schuur te zetten. Maar volgens de DA moest het geen probleem zijn. Ik heb wel het stro uit z'n hokje gehaald. En dit vervangen door katoenachtige bodembedekking. Lekker zacht en warm. Heb er lekker het hele pak in gegooid. Verder nog wat hooi zodat hij wel een holletje kan maken en hooi is wat minder scherp dan stro.Over het buitengedeelte heb ik half een deken van mn paard gehangen... waterdicht en lekker warm. En op het moment hangt er nog een lekkere lamp die warmte afgeeft. Hij dook meteen op de witlof af en ook z'n brokjes heeft hij wat van gegeten. Na hem iets te pesten met een hooitje voor zn neus ging hij ook dat eten. Heb nog niet gezien dat hij heeft gekeuteld, maar een plasje heeft hij al wel gedaan. Ga zo af en toe even bij hem kijken hoe het er voor staat.Maar denk dat het wel goed komt.
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Hahaha:P je vriend echt met homo:P arm konijn! Mooi dat ie al gelijk eet! hopelijk gaat ie ook snel keutelen!
Laura1984 Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Fijn dat alles goed gegaan is! Houd inderdad in de gaten dat hij ook gaat keutelen, en verwen hem maar lekker!
fiore Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Hij eet inderdaad redelijk. Af en toe een brokje en z'n blaadjes witlof zijn ook al haast op.Kan nog geen keuteltje vinden... wanneer moet ik me zorgen gaan maken daarover? (lees trouwens van alles over blindedarmkeuteltjes... wat zijn dat?)
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Pas op dat het katoen.....niet aan de wond gaat plakken....daarom advies handdoek...
fiore Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Zijn wondjes zijn al heel mooi dicht. Hij heeft namelijk al een nachtje bij de DA geslapen... dus zal wel mee vallen.
Dennis en Yvonne Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 cotton bedding plakt niet aan de wond, tenminste hier bij onze drie niet.Je bent niet de enige waar dat gezegd werd hoor, Den zei ook elke keer ho..
fiore Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Ahhh sneu he.... ze hebben het al zo zwaar en dan ook nog gepest worden. Ben overigens wel blij dat ik niet echt merk dat er iets aan z;n gedrag is veranderd. Hij was namelijk al onwijs lief... maar gelukkig nog steeds. Hij likt je echt helemaal af... schatje (wat dat betreft is ho.. toch wel juist gezegd... hihi). We gaan zo kijken of de cotton bedding inderdaad niet plakt... maar volgens mij niet... en daarbij is de wond ook niet vochtig.
fiore Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 Nou hij had 's avonds al netjes gekeuteld en eet ook lekker... dus gaat helemaal goed.
Mexflex Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Nou hij had 's avonds al netjes gekeuteld en eet ook lekker... dus gaat helemaal goed.Mooi dat het zo goed gaat
Aanbevolen berichten