Gaaies Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 We hebben Annabel nu alweer bijna drie weken in huis. Vanaf het begin dat ze hier is heeft ze heel oranje gekleurde plas. Wessels plas is bijna doorzichtig/meer gelig. Ik vraag me af of dit goed is. Ik dacht misschien is het omdat ze nog jonger is...? Of kunnen konijnen verschillende kleuren plas hebben? (He getsie, wel een echt een poep- en plasverhaal he!)Annabel heeft ook een tattoeage in haar oor. Nu vind ik dat dat haar rechteroortje er aan de buitenkant nog steeds wat beschadigd uit ziet. Weten jullie hoe snel dit geneest? Als ik had geweten dat ze getattoeerd zou worden, had ik het denk ik toch liever niet gewild... Ik vind het er toch wat pijnlijk/zielig uitzien... Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee!
Rian Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Ja, verschillende kleuren plas is heel normaal. Ook oranje. Van die tattoo vind ik lastig om over te oordelen, laat het even aan de DA zien als je het niet vertrouwd. Is het droog, een "schoon" korstje, niet warm en lijkt je nijn er geen last van te hebben, dan lekker zo laten gaan.
Gaaies Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Bedankt voor het snelle antwoord! Goed om te horen van haar plas!Ze heeft zelf geen last van de tattoo. Ik ben zelf gewoon te mutserig denk ik ;-)Het ziet er op zich netjes uit. Je ziet het alleen nog steeds en ik denk dat de tattoo nu 4/5 weken gezet is? Ik ga er vanuit dat het gewoon netjes geneesd!
Rian Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Komt goed! En nogmaals, vertrouw je het niet omdat het er ineens anders uit gaat zien, onrustig of je nijn lijkt er last van te krijgen, even naar de DA. Maar ik verwacht niet dat dit het geval zal zijn.
Gaaies Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 We hebben super nijnenDA hier in de buurt zitten, die zelfs 's avonds bereikbaar is! Dus we houden het zeker in de gaten!!
Aanbevolen berichten