Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi hoi!

Vanmorgen wou mijn konijn op mijn pols gaan zitten, maar toen bleef hij aan een draadje van mijn shirt vastzitten. :$ Ik heb het draadje doorgeknipt, zodat we niet meer aan elkaar zaten, zeg maar. Vanmiddag tilde ik mijn konijn weer op, en zag ik dat er nog een draadje om zijn nageltje zat. Ik heb geprobeerd om het er af te halen, maar het zat vast. Ook mijn ouders hebben het geprobeerd, maar hun lukte het ook niet omdat hij aan het spartellen was. :P Maar het zit er nu nog steeds aan, en ik heb geen idee hoe ik het er af moet halen, want het zit namelijk vast. Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Zit het draadje om het rozige gedeelte van de nagel? Of kun je evt. een klein stukje van het nageltje knippen om het er af te krijgen? Kun je het er misschien vanaf schuiven als het ware?

Geplaatst:
Zit het draadje om het rozige gedeelte van de nagel? Of kun je evt. een klein stukje van het nageltje knippen om het er af te krijgen? Kun je het er misschien vanaf schuiven als het ware?

Ik heb het geprobeerd, maar nee dat wou ook niet. Volgends mij heeft hij er geen last van. Maar dat weet ik niet zeker. Hoe kom ik er achter als hij er last van heeft?

Geplaatst:

En denk bij jezelf, ik kan het.

Ik leg haar in 1 beweging op haar rug!

Ga niet twijfelen, of langzaamaan doen, want dan wordt ze alsnog wild en zal ze ook niet zo snel rustig worden als ze op haar rug ligt ;)

Geplaatst: (aangepast)
En denk bij jezelf, ik kan het.

Ik leg haar in 1 beweging op haar rug!

Ga niet twijfelen, of langzaamaan doen, want dan wordt ze alsnog wild en zal ze ook niet zo snel rustig worden als ze op haar rug ligt ;)

Het is een hem :P Maar, ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, hem op de rug te leggen. Als ik dat doe gaat ie gelijk weer staan.

Update: Hij zit aan een kleed te knagen, opzich niet erg, want dan kan ik even naar zijn nageltje kijken. Het draadje zit vast, en ik durf het er niet af te trekken!

aangepast door Frank!
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .