Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoii mensen,

Ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik de vraag bij het goede onderwerp zet..

Mijn konijntje "Dora" is nu 14 weken oud en heeft 3 weken geleden haar voorpootje gebroken. Ze heeft toen direct een spalkje gekregen met een pleister om haar lichaampje heen. Deze heeft ze eergisteren eraf geknaagd en nu zie ik dat het pootje nog steeds krom staat.

Ze loopt erop, ze springt ermee en is (naar mijn mening) supervrolijk. Ze eet heel goed drinkt goed.....moet ik er nu toch nog iets aan doen??

De da heeft toen gezegt dat de botjes van zulke jonge konijnen nog heel goed vasthechten in korte tijd...Ik denk alleen dat haar teentje verlamd zijn die beweegt ze nl. niet maar sleept ze mee..ze had haar pootje gebroken net boven haar teentjes ong.

Mijn vraag is eigenlijk.....kan ik het zo laten?? ^^

Geplaatst:

Inderdaad even naar de DA.

Wat ik verder lees ze loopt er op en springt er mee, mijn ervaring is dat konijnen met gebroken pootjes in een klein hokje, hokrust moeten hebben, moest zij dit ook wel?

Geplaatst:

Daar moet je echt wel mee oppassen er is ook een konijn geweest hier ergens bij mij in de buurt die had ook zijn poot gebroken en deed er ook nog van alles mee totdat hij zijn poot op ging eten en nou met 3 poten door het leven gaat!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .