Sunny Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Hallo allemaal, Een kort berichtje over mijn lieve vriendje Henkie. Niets ergs, maar ben zo trots op hem. Vandaag had ik een afspraak met de DA voor Henkie zijn apk (haha) voor de winter, dan wordt ie even helemaal gecheckt (fijn gevoel hoor!). Henkie was zo ontzettend lief, gaf geen krimp, zat vrolijk om zich heen te kijken en de DA kon alles bij hem doen. Alleen zijn gebitje controleren vond hij niet zo fijn, maar zelfs toen bleef hij gewoon zitten. Henkie is helemaal gezond, is perfect op gewicht en ziet er heel goed uit! Wat ben ik trots op mijn jongen! Dat was het! FIjn weekend allemaal! Groetjes,Sunny en Henkie
jasmijn86 Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Wat fijn dat het goed gegaan is. Altijd leuk om hier ook wat vrolijk nieuws te horen.
sippi__x Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Oh wat goed seg !Voor jullie ook een fijn weekend
BrokenRaven Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Mooi dat hij gezond is en nu lkkr verwennen omdat hij zich zo goed heeft gehouden :yes: !
Mariellexxx Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Goed dat je hem laat nakijken! En heel fijn dattie helemaal gezond is, ga jij mooi met een goed gevoel de winter in!
Laura1984 Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Wat fijn dat alles in orde is, dan kan 'ie in ieder geval op de juiste conditie de winter in! Dat is toch wel een fijn gevoel
Aanbevolen berichten