Emytje Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 @ Bunny ranch chanty: Waar ergens woon je in de provincie utrecht? Is dat een beetje te doen met het openbaar vervoer?
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Via utrecht of amsterdam kun je de bus pakken.
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Maar als er meer zijn...het is een half uur rijden met de auto via de A9, A2
Gast Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Ik woon ook in Almere, maar heb geen ervaring met zulke reuze. Grootste konijn hier is nog geen twee kilo, kun je nagaan. Het is niet zo ver naar Cindy vanaf Almere geloof ik, moet te doen zijn. Het is ook een kwestie van doorzetten hoor, als je konijn merkt dat je twijfelt zal hij/zij proberen te ontsnappen. Een beetje zelfvertrouwen
Marietje83 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Ik ben gewoon niet zo'n held. Mijn eerste konijn nam ik over van iemand. Dat konijn had altijd alleen in een hokje gezeten en beet alles en iedereen die in de buurt kwam. Daardoor nog een beetje schrikkerig...
Aanbevolen berichten