mageremelk Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Hoi, het konijn van mijn vriendin in ziek, en gaat waarschijnlijk dood , dat zei mijn vriending op msn. Ik zei tegen haar: is ie al dood, en zei zei: nee mam gaat morgen kijken, dus hij leeft nog, ik zei ga als een SPEER naar de DA maar dat doet ze niet:S wat moet ik nu doen, als ze niet naar de da gaat gaat haar konijntje waarschijnlijk dood.......
Dollie Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Allereerst.. Waar heeft het konijntje last van? En verder.. Heel goed dat je iets probeert te doen, maar het enige dat wij je kunnen vertellen is wat jij haar al vertelt hebt: Dit konijntje heeft een dierenarts nodig. En daar luistert ze niet naar. Hoe goed bedoelt ook, ik denk niet dat dit topic erg zinvol is. Tenzij je zelf actie wil ondernemen, maar ja, dat doe je ook niet zo maar want ik weet uit ervaring dat mensen daar niet blij mee zijn.. Verschrikkelijk lastig hè, als je mensen zo met hun dieren om ziet springen..
mageremelk Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Geplaatst: 10 december 2009 helaas, het konijntje is overleden:'( ik heb altijd gevonden dat ze een veel te klein hok hadden enz. helaas ben ik niet mijn vriendin:( Maar nu is het konijn gelukkig... bedankt voor je reactie dollie
Dollie Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Was wel te verwachten.. Wat naar. Inmiddels heb ik wel geleerd dat andere mensen vaak lang niet zoveel om hun dieren (en met name om hun konijnen) geven als dat ik dat doe, maar het blijft erg lastig om te zien en om weer mee geconfronteerd te worden.
Limo Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Jeetje wat naar, als je dit ziet gebeuren bij vrienden en je niks kan doen. Ik zou er slapeloze nachten van hebben.
Aanbevolen berichten