noemsi Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Geplaatst: 11 december 2009 Ik word net gebeld door de dierenarts dat Ginger tijdens de narcose is overleden. :( :( :( :( :( Ben gewoon helemaal in shock.:( :( :( :( :(
raylaatje Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 wat vreselijk voor je! denk je het goed te doen, door die goede othopeed en door de operatie, gebeurd dit.. Heel veel sterkte met dit verlies.
Gast Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Heel veel sterkte met je verlies. Wat blijft het toch altijd naar.
Limo Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 heel heel heel heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!
Juffrouw Pluis Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Heel veel sterkte met het verlies van je konijntje! Het is niet meer van toepassing maar misschien voor iemand anders die later dit topic opzoekt:Ik heb dierenarts Harder in Haarlem. Ze zitten aan de Wagenweg. Ze hebben ook de operatie van Wiske gedaan bij kinderboerderij de Houthoeve. http://www.houthoeve.nl/wiske.htmlDit wilde ik nog even kwijt voor mensen die in de toekomst misschien met een gebroken pootje zitten en op zoek zijn naar een dierenarts in Haarlem. Nogmaals heel veel sterkte voor je.
Juffrouw Pluis Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Oh wat grappig. Ik kom daar best vaak (want dochter van bijna 3). Is Harder niet de vaste dierenarts van de Houthoeve dan?
noemsi Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Geplaatst: 12 december 2009 volgens mij niet. Maar dat was de dierenarts die het wou proberen met haar pootje omdat andere het niet aandurfte. Ik weet eigenlijk niet welke de vaste dierenarts is. Volgens mij dierenkliniek stad en land in Amsterdam maar dat weet ik niet zeker.
Aanbevolen berichten