Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Ik ging net even de konijntjes checken (zijn net gekoppeld).Nijntje was helemaal bruin. Vlug even nagekeken of het geen bloed is, en ja hoor, zijn piemeltje bloedt!!!Ik denk dat hij op het gezicht van een ander konijntje gereden heeft, en dat die gebeten heeft.Heb al met de DA gebeld, maar die geeft momenteel les en is pas na 12u bereikbaar.Wat doe ik nu? Konijntje binnenhalen en ontsmetten? Of blijf ik er beter af tot ik bij de DA ben geweest (ben vrijwel zeker dat ik onmiddelijk langs kan gaan zodra ik haar bereikt heb).Nijntje ging wel mee eten met de andere konijntjes, was enkel een beetje terughoudender dan normaal...
Dollie Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Is er geen andere DA in de buurt die je ook wel vertrouwd? Dit is écht alleen mijn gevoel dat spreekt hoor, maar ik zou zo snel mogelijk bij een DA willen zijn.. Bah, je zult wel geschrokken zijn.. Ik zou hem in elk geval naar binnen halen en op schone handdoeken zetten. Maar verder kun je er misschien beter afblijven.
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Zou echt niet weten welke DA hier iets van konijnen afweet... Ben ook wel bang dat een andere DA misschien iets verkeerd doet, iets dat bij katten of honden wel kan maar absoluut niet bij konijnen...Ga direct de binnenkooi bovenhalen en een hoop handdoeken
Dollie Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Nou ja het is ook al bijna elf uur. Succes straks!
FemkeS Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Bloed het nog steeds? Of is het vanzelf al gestopt? Als het nog steeds bloed moet dat echt gestopt worden....zoveel bloed heeft een konijntje nu ook weer niet. Op zich is 12.00 nog maar een uurtje, dus als het niet gutst zou je even kunnen wachten.
FemkeS Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Aaah, ik krijg opeens van die zielige beelden voor me...straks raakt ie zijn piemeltje kwijt... en moet ie "omgebouwd" worden. Sorry, ik hoop dat het maar een klein wondje is en het snel stopt met bleoden en geneest.
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 tja dit is niet om te lachen....zeer pijnlijk en veel kans op een ontsteking.
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Hij zit nu binnen. Hij loopt rond in de kooi, eet, drinkt en keutelt.Ik denk niet dat het nog bloedt, ik durf er niet goed aankomen.Als ik gewoon naar zijn piemeltje kijk, is er niks te zien. Als ik zijn piemeltje eruit duw, zie ik bloed. (maar ik durf het er niet helemaal uitduwen omdat hij dan misschien pijn zal hebben - laat ik aan de DA over.@ zwarte panter: ik woon in Bazel - Kruibeke
zwarte panter Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Desnoods Inge Thas bellen als je je DA niet redelijk snel kan bereiken.Dat is dan volgens mij een halfuurtje van bij jou.
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 nu is Nijntje zichzelf aan het wassen. Wil dat zeggen dat hij niet al te veel pijn heeft?Ik heb ook rond Merel haar staartje bruin gezien. Dat wil volgens mij zeggen dat Nijntje nog heeft willen rijden na het incident met zijn piemeltje...Doe ik er goed aan om het bloed van zijn vachtje wassen, of wacht ik daar best nog eventjes mee?
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Desnoods Inge Thas bellen als je je DA niet redelijk snel kan bereiken.Dat is dan volgens mij een halfuurtje van bij jou.Ik denk dat ik sneller bij m'n eigen DA ben. Ik heb nog geen definitief rijbewijs, dus nog wel een beetje onzeker op de baan + de GPS is momenteel terug binnen in de winkel voor herstelling. Tegen dat ik dat daar gevonden heb (na eerst 700X verkeerd gereden te hebben...)
zwarte panter Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Ik denk dat ik sneller bij m'n eigen DA ben. Ik heb nog geen definitief rijbewijs, dus nog wel een beetje onzeker op de baan + de GPS is momenteel terug binnen in de winkel voor herstelling. Tegen dat ik dat daar gevonden heb (na eerst 700X verkeerd gereden te hebben...)Daar heb je gelijk in, maar als je haar na 12u nog niet kan bereiken..
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Ik zoek alvast een wegbeschrijving op het internet
nijntjes_gemma Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 o dit klinkt niet zo leuk!kun je al terecht?
FemkeS Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 tja dit is niet om te lachen....zeer pijnlijk en veel kans op een ontsteking. Even voor de duidelijkheid. Ik bedoelde het ook echt niet lollig ofzo. Ik heb eens een operatie gezien van een kater. Die had iets (weet niet meer wat) met zijn penis, en die hebben ze toen verwijderd en hij kreeg een plasgaatje gemaakt. Ik hoop dat je snel bij je DA terecht kunt esje!
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Wat duurt dat wachten toch lang...Heb zin om in de auto te stappen en naar Inge Thas te rijden, maar mijn verstand zegt dat ik daar nooit sneller geraak, als ik er al geraak (zelfkennis)Ik kan echt niet de routebeschrijving lezen terwijl ik op de autostrade zit in de buurt van Gent, want daar wordt het precies wat ingewikkelder...
FemkeS Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Ik begrijp het hoor. Ik heb ook nog niet zo lang een auto en kan ook nergens komen zonder GPS. Ik zou het niet aandurfen om een papier te lezen en op het verkeer te letten...Nog 20 minuutjes...
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 :( nog niet.Heb om half 1 gebeld, maar de persoon die oppakt verwachtte haar alle momenten thuis....
zwarte panter Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Hopelijk krijg je ze snel aan de lijn én kan je onmiddellijk terecht. Anders nog eens proberen bellen?
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 pff, was ik toch maar in de auto gestapt en naar Inge Thas gereden... (weet natuurlijk ook niet of ik daar nu terecht kan, maar ik heb haar nummer in geval...)De vrouw die ik gesproken heb heeft mijn telefoonnummer genoteerd en heeft mij verzekerd dat ze de DA onmiddelijk laat telefoneren als ze tuis komt.... 2X al...
zwarte panter Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Dan is het idd hopen dat ze snel belt. Succes!
Esjes Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Nijntje lijkt gelukkig niet erg veel pijn te hebben (of hij laat het niet zien). Hij is wel vrij rustig in zijn doen, maar hij eet en wast zichzelf af en toe.Dat maakt de wachttijd toch iets dragelijker...Ik denk echter niet dat er plasjes in de kooi liggen (hoe zou je zelf zijn?)Heb wel metacam in huis, maar ga niets geven, ik wacht op de DA
zwarte panter Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Idd even geen pijnstilling geven tot je de DA op z'n minst hebt gesproken.
Aanbevolen berichten