Snuffie09 Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Weet iemand of dennenaalden giftig zijn?Als straks de kerstboom staat zal er echt wel eens een naaldje vallen, deze ruim ik natuurlijk op, maar kan het kwaad als ze hier van eten? Alvast bedankt,Groetjes,Karin
Laura1984 Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Naaldbomen zijn giftig, de naalden van een denneboom ook. Het is niet goed als konijnen deze binnen krijgen. In dit topic vind je meer info over wat je evt. zou kunnen doen: Kerstboom
wupsie Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 een kunstboom nemen sorry die is heel erg flauw. Maar ik heb het probleem dus niet, want ik heb een kunstboom
Snuffie09 Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Geplaatst: 11 december 2009 Bedankt voor jullie antwoord en voor de link naar het topic: kerstboom.We hebben een spar, die schijnt niet/ minder giftig te zijn, maar we zorgen dat er zo min mogelijk naalden op de grond liggen.Sowieso zetten we hem niet op de grond en zorgen we dat de draden "niet knaagbaar" zijn, netals de rest vd kabels, je weet maar nooit...Groetjes,Karin
irmag Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Dennenhout is toch niet giftig? daar worden konijnenhokken van gemaakt!
Rian Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ondanks dat het giftig zou zijn, hebben mijn nijnen hier regelmatig stukken denneboom incl naalden gegeten zonder dat ze er ziek van werden.
Limo Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ook hier hebben we er niet last van. We hebben hier een zeer echte nep boom
Lies86 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ik heb ook een nepboom, maar die wordt wel aangevreten hoor! Net zoals mijn kerststal.... Heb ik ewer!
tamara29 Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Ik heb ook een nepboom, maar die wordt wel aangevreten hoor! Net zoals mijn kerststal.... Heb ik ewer! daar heb ik ook last van.het maakt mijn nijnen ook niks uit of het nu nep of echt is.:he:ik heb ook alles nep ik heb het ook hoger gezet maar op 1 of andere manier komen ze er toch weer bij.:he: groetjes tamara.
Aanbevolen berichten