santa_6396 Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Tornado, één van mijn zorgkonijntjes, heeft snot. ik weet dat hij binnen moet zitten om te genezen, maar ik vraag me af of hij deze winter nog terug buiten kan gaan zitten ...
Dollie Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Nee, dat denk ik niet. Als je nog een konijn naar buiten wil doen, moet dat echt NU.. En het is eigenlijk al te laat.. Aangenomen dat hij wel een paar weken binnen zit.. Nee, denk niet dat dat 'm gaat worden helaas.
santa_6396 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Geplaatst: 1 december 2009 hij zit nu buiten, maar heeft nu snot (heb ik juist gemerkt) dus uiteindelijk heeft hij zijn winterpels al ...
Dollie Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Ja, dat is wel waar, ik zit nu met hetzelfde probleem en mijn vader zegt dus ook dat hij die vacht al heeft. Maar hij (mijn konijn die al een aantal weekjes binnen woont) is inmiddels óók aan de temperatuur binnen gewend.. Hij moet het óf hier warm hebben, óf daar koud.. En dat eerste denk ik niet.. Mijn vader wil mijn konijntje ook graag nog weer naar buiten hebben, maar die rommelt helaas nog wel even door met z'n gezondheid. Dus het is de vraag of we een andere keuze hebben dan hem binnen houden.
Esjes Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Heb je geen schuur of onverwarmde garage waar hij tijdelijk kan verblijven?
Aanbevolen berichten