Boucje Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Ik moest net met mijn hond naar de dierenarts en heb gelijk Nijn meegenomen voor bepaling van het geslacht. Mij was verteld dat het een vrouwtje was. Het is dus overduidelijk een mannetje volgens de dierenarts, heb het zelf ook gezien, hij heeft echt een piemeltje Nijn heet vanaf nu dus Frodo :mdr: Balletjes waren nog niet te voelen, waarschijnlijk is hij daar nog te jong voor. Ik krijg een uitnodiging wanneer er weer een entingsdag is en laat hem in het voorjaar castreren zodat er een vrouwtje (Nijn ) bij kan.
Joseeke Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Helaas komt dit vaker voor.Bij (te) jonge konijntjes is het vaak heel lastig te zien of het een mannetje of vrouwtje is. Heel goed dat jij Nijn hebt meegenomen naar de DA.Je bent er fijn optijd bij geweest, waardoor er nog geen gevolgen zijn ontstaan & hebt een lieve Frodo mee naar huis genomen
Kimmetje Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 het vorige konijn van mijn zus heette ook Frodo Van het geslacht was bij mij juist andersom, ze zeiden dat het een mannetje was maar de dierenarts vond het toch echt een vrouwtje. altijd slim om dat door een dierenarts te laten controleren.
Laura1984 Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Goed dat je het geslacht hebt laten controleren! Nu weet je inderdaad op tijd dat het toch een hij is. Leuke naam, Frodo
Aanbevolen berichten