Manon73 Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Ja he het is een mooie blauwe lieverd. Ze heeft geen wam. sammie heeft dat wel en ik weet dat veel nhd voedsters dat wel hebben maar natuurlijk niet allemaal. De fokker gaf aan dat de blauwe lijn liever was dan de madagscar. Ik ben benieuwd zondag.
Joseeke Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Pumbaa's moeder was een madagascar hangoor, dan heeft hij hier zeker zijn tempramentvolle karakter van
Dollie Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Misschien is ze ook nog wat te jong voor een wam.. Waar heb je haar vandaan? (Ben misschien ook op zoek naar een blauwe NHD dame.. Woon dan wel aan de andere kant van het land, maar als je toevallig 100 km richting Groningen moet rijden zijn we al een stuk dichterbij.)
Manon73 Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Fokker zit ook in Limburg en het is 50 km heen en 50 km terug. Sammie had met 4 maanden al een wam.
Joseeke Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Fokker zit ook in Limburg en het is 50 km heen en 50 km terug. Sammie had met 4 maanden al een wam. In welke plaats zit die fokker?Aangezien ik in noord-limburg woon, kan het goed bij mij in de buurt zijn :mdr:
Joseeke Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Dat is idd helemaal niet ver bij mij vandaan!Ongeveer 30 min. rijden schat ik Mss een tip voor mij voor als ik ooit een nieuw vriendje erbij moet halen.Maar sinds ik in een opvang werk, waar regelmatig franse hangoren binnenkomen, ben ik ook steeds meer verliefd op dat ras te worden
Manon73 Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 ohh een fransoos vind ik ook prachtig is toch eigenlijk de grote versie van de nhd. Mijn hok is te klein voor een fransoos anders wist ik nog niet wat het ging worden.Gelukkig zijn de tunnels van de a73 weer open dus hopenlijk gaat het zondag wat sneller.
Joseeke Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Ze zijn ondertussen alweer 8 x tijdelijk gesloten geweest, las ik vandaag in de krant.Dus ik hoop voor je dat ze zondag nog open zijn. Franse Hangoren zijn meer grotere versies van een Duitse Hangoor, ook kwa karakter.Een Nederlandse Hangoor is net ietsje feller als een Duitser & Franser
Manon73 Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Als de A73 dan nog open is dan zou ik er ook in een halfuurtje kunnen zijn. En anders moeten we maar een kwartier langer rijden. Is ook geen ramp.
Joseeke Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Dat klopt idd!Wat is 15 min. op een mensenleven
Manon73 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Geplaatst: 6 december 2009 De A73 was open. Joehoe! De fokker heeft me laten zien wat er mis gegaan was. Hij had haar zelf als voedster staan (bij haar nummer van het hok stond ook een V). Hij is toen na een keuring geweest en ik heb de keuringskaart gezien en daar stond ram op. Hij dacht dus dat hij zich vergist had. Het konijntje is dus terug en we hebben een nieuwe meegekregen. Hij is 1 jaar oud. Ik heb het nu gezien dat het een ram is. Het is een grote blauwe mooierd. Waarschijnlijk gaat hij Benno heten. Foto's volgen nog. Ik heb trouwens het geld van het konijntje terug gekregen....dat vond ik erg netjes (ik had er niet om gevraagd).
Joseeke Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Dat is idd ontzettend netjes!Je hebt dus nu eigenlijk Benno gratis? Wanneer laat je 'm castreren?
Manon73 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Geplaatst: 7 december 2009 Benno is idd gratis.Woensdag wordt hij al gecastreerd.
Aanbevolen berichten