tante10 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Omdat ik me een beetje zorgen maak om Rambo wil ik vandaag of in ieder geval maandag naar de DA.Rambo is een beetje stilletjes, heeft vandaag niet al zijn SS op, wel hooi en groente, en ik heb gister wat "slaap"uit zijn oogjes gehaald. Hij heeft wel gekeuteld en gedronken. Ik denk dus aan tanden/kiezen. Tijdens zijn laatste enting in oktober is hij helemaal nagekeken, gebit was ok. Voor zijn enting en castratie heb ik hier in Duiven een DA waar ik best tevreden over ben. Zijn bekend met coc. en heb ook goede voorlichting gekregen met de castratie. Toch weet ik het niet, is meer een gevoel. Nu heb ik een beetje rondgekeken op de site's van verschillende DA hier in Duiven en vond ik de praktijk op het Holland. Op de site verwijzen ze ook naar konijnen.nl. en ze hebben elke maand een konijnenspreekuur met enting. En daarbij is er om 17.00u vandaag een inloopspreekuur. Zal ik vandaag nu naar deze praktijk gaan of maandag naar de eigen DA. Dat moet ik natuurlijk zelf beslissen maar wat zouden jullie doen, of is er hier iemand bekend met deze praktijk? Het is niet zo dat Rambo nu direct naar de DA moet, dan was ik er al lang geweest. Het is meer een gevoel, en ik ga in ieder geval maandag. Ik wacht even jullie reactie af.
Dollie Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Heel lastig.. Ik weet het niet. Zolang hij goed eet en keutelt hoef je niet direct heen, al is het inderdaad verstandig sowieso even heen te gaan, maar dat geef je zelf ook al aan. Ga je liever naar je eigen DA? Anders misschien toch naar dat spreekuur gaan. Pff, lastig. Succes in elk geval, ik hoop dat het allemaal meevalt.
nathalie b Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Ik weet het niet maar wil je wel sterkte wensen met rambo!
tante10 Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Geplaatst: 28 november 2009 Heb me te snel zorgen gemaakt, meneer eet zijn ss met plezier, maakt binkies in de kamer en heeft zijn hooiruif leeg. Beetje overbezorgd, maar je leest hier ook zoveel enge dingen.Ga in ieder geval komende week naar de DA voor een check, kan nooit kwaad.Er is komende woensdag een speciaal konijnenspreekuur bij de DA waar ik nog nooit geweest ben, ga daar een heen om te kijken hoe het daar is.
Roos1995 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Ik woon wel in de buurt van Duiven maar zou het niet weten eigenlijk.
Roos1995 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Heb me te snel zorgen gemaakt, meneer eet zijn ss met plezier, maakt binkies in de kamer en heeft zijn hooiruif leeg. Beetje overbezorgd, maar je leest hier ook zoveel enge dingen.Ga in ieder geval komende week naar de DA voor een check, kan nooit kwaad.Er is komende woensdag een speciaal konijnenspreekuur bij de DA waar ik nog nooit geweest ben, ga daar een heen om te kijken hoe het daar is. Fijn dat het weer wat beter gaat:mdr:
nathalie b Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Gelukkig is alles goed met Rambo;misschien had hij een dipje....en is hij er nu weer uit.En in mijn ogen kan je beter overbezorgt zijn dan niet opletten...Ik wordt hier af en toe para van Ollie...
Roos1995 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Ja, ik maak me ook heel vaak wat te snel zorgen.Mijn konijn had laatst precies hetzelfde.. een dipjemaar die avond was hij weer springlevend!
Dollie Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Heb me te snel zorgen gemaakt, meneer eet zijn ss met plezier, maakt binkies in de kamer en heeft zijn hooiruif leeg. Beetje overbezorgd, maar je leest hier ook zoveel enge dingen.Ga in ieder geval komende week naar de DA voor een check, kan nooit kwaad.Er is komende woensdag een speciaal konijnenspreekuur bij de DA waar ik nog nooit geweest ben, ga daar een heen om te kijken hoe het daar is. Fijn dat het weer goed gaat, en ook heel goed dat je hem toch nog even laat nakijken. Uiteindelijk ken jij je konijn het beste en als je het gevoel hebt dat er wat mis is, is dat vaak niet onterecht. En anders, liever een keer te vaak, dan een keer te weinig...
Aanbevolen berichten