stampertje2009 Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Ik ben zeer verdrietig mijn konijn is vanmiddag gevallen. Is terecht gekomen op de vloer op zijn rug. Ben meteen naar de dierenarts toegegaan. Hij heeft stampertje een spuit gegeven tegen de zwelling maar nu zit hij heel erg rustig in de kooi. Hij mag nu niet meer uit de kooi zei de arts. Ik ben helemaal radeloos. Hij zei ook dat de eerste 24 uur het belangrijkste zijn om te kijken of het erger word of dat hij meer pijn krijgt.Wat moet ik nu doen.
Roos1995 Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Wat zielig zeg! Mag ik vragen hoe hij heeft kunnen vallen?Ik kan je verder niet helpen maar ik wens je heel veel succes!
stampertje2009 Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 Ik had niet gezien dat hij op de rugleuning van de bank zat en viel zo naar beneden. Ik ben echt radeloos
Gast Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Ik weet ook niet zo goed hoe ik je kan helpen. Hoe je nij goed in de gaten zou ik zeggen. Flut tip ik weet het, maar ik zou niet weten wat je verder kan doen. Iig in de gaten houden of er gewoon gegeten en gedronken en gekeuteld wordt.Sterkte ermee.
Karina Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Houd dit goed in de gaten. Kijk of Stampertje goed keutelt én plast en natuurlijk eet. Als Stampertje pijn heeft zul je dit merken door het niet willen eten. Laat stamper lekker in de kooi rusten nu en probeer zo min mogelijk op te pakken.
tante10 Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Goed dat je direct naar de DA bent gegaan. Je kunt nu niet veel meer doen dan je nijn goed in de gaten houden en extra vertroetelen.Hoop dat het allemaal goed komt, sterkte.
Hans Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Vooral rust voor het baasje of bazinnetje!Ik heb mij er al vaker over verbaasd dat Kootje hier in zijn onoplettendheid rare smakken heeft gemaakt zonder er iets aan over te houden.Het vallen van een armleuning is daar niks bij. Ik schrik natuurlijk ook, maar kijk dan meteen of hij zich weer normaal beweegt en normaal loopt.Hij schrikt er ook zelf van en gaat dan z'n kooi meestal in en bijkomen.Ze zijn taaier dan je denkt.
stampertje2009 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 Stampertje heeft sinds vanmorgen diaree gekregen ik denk dat het van de spuit komt een nadeel is als ik hem wil voeren dat ze eruit wilt komen. Volgens mij heeft ze ook buik pijn ze maakt een brobbelend geluid sorry ik weet niet hoe ik dit anders moet beschrijven. Moet ik weer naar de dierenarts gaan ben nog zo radeloos. Ben vannacht paar keer gaan kijken hoe het met hem ging. Hij eet wel iets minder en poept ook iets minder anders normaal. Zou dat nog van de schrik komen?? Kan iemand me nog wat tips geven Dank je wel
Joseeke Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Dat hij minder eet, zal zeer waarschijnlijk door de pijn komen.Hierdoor ontstaan er kleine keutels, met als gevolg stilliggende darmen, gas en-of verstopping. Mijn advies is om gelijk contact op te nemen met je dierenarts.Borrelende darmen wijst zeer waarschijnlijk op bovenstaande problemen...
stampertje2009 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 ik heb de dierenarts gesproken omdat ik nu merk aan hem dat hij weer beter begint te eten eet meer hooi en heb vanmiddag nog wat biks in de kooi gelegd ik hoop dat het dadelijk allemaal weer goed komt. Hij drinkt nu ook veel beter en poept gelukkig weer normaal. Heb afgesproken als het in weekend slechter gaat dan hoor ik via hem welke dierenarts dan aanwezig is.
Aanbevolen berichten