Rian Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Ik zie net op de plek waar Poo net gelegen heeft, allemaal druppels liggen, bruinkleurig. Eens gekeken op andere plekken in de woonkamer waar hij ook net geweest is, en daar vind ik er ook een paar. Geprobeerd om met mijn hand langs zijn achterste te gaan, en ja, er zat bruin spul op mijn hand. Het ruikt nergens naar, dus het is geen poep en ik denk ook geen urine. Hij gedraagt zich verder prima, eet goed, drinkt goed en is heel levendig. Wat zou dit kunnen zijn? Een soort acute incontinentie ofzo? Hij heeft dat een tijdje geleden ook eens gehad, toen dacht ik aan blaasontsteking maar dat was het niet, een dag later was het over. Iemand tips?
Rian Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Geplaatst: 22 november 2009 Ik denk...dat ik morgen voor de zekerheid even Panacur ga halen.
Dollie Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Ik had het al gelezen, maar weet het niet echt.. Bij EC zou je toch denken dat het urine is, en dat ruik je dan wel weer? Heel stom misschien, maar hebben ze daar geen geurklieren ofzo? Misschien dat die iets afscheiden? Weet het niet hoor..
Rian Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Geplaatst: 22 november 2009 Ja zou kunnen...misschien wil hij Muis gewoon extra vanavond haha...ik ga het eens in de gaten houden. Omdat het inderdaad nergens naar ruikt, weet ik ook niet wat t is.
Rian Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Geplaatst: 25 november 2009 Het is gelukkig maar een moment geweest dat Pooke "druppelde", daarna was alles weer helemaal prima!
nathalie b Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Maar de vraag blijft wel wat het geweest is?Ben blij dat het nu weer goed gaat...
Rian Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Geplaatst: 25 november 2009 Tja, geen idee...maar zo gauw ik het weer zie bel ik de DA even.
Rian Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Geplaatst: 25 november 2009 Nee dus, want het heeft zich niet meer voorgedaan en ik bel de DA als het zich weer voordoet, zoals ik al getypt had. Haha. Wel goed lezen he Brittje ;-)
kaatje10 Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 is het een meisje of een jongen?stel het is een meisje dan kan zij ongestelt zij
kaatje10 Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 is het een meisje of een jongen?stel het is een meisje dan kan zij ongestelt issrrie ik zat er niet bij met mijn hoofd
_Danielle Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Konijnen worden niet ongesteld, Kaatje10..
elvira88 Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 hihi ik dacht al dat ik iets gemist had
_Danielle Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Ook nog een jongen! Dan lijkt 't me helemaal onwaarschijnlijk dat ie ongesteld wordt..
kaatje10 Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Ook nog een jongen! Dan lijkt 't me helemaal onwaarschijnlijk dat ie ongesteld wordt.. ja ja ik ben gewoon dom mooi dat je dat vind:whip2: :whip2::whip2::whip2::whip2::whip2::whip2:
_Danielle Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Ooit gehoord van grapjes, Kaatje10? Ik heb helemaal niet gezegd dat je dom bent namelijk en dat vind ik ook niet.
Gast Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 vond hem wel grappig.... :rofl: Ik ook:P
wupsie Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 misschien zou je iets op kunnen vangen ofzo als het zich weer voordoet? heb even geen idee hoe maar ik weet ook neit precies hoe het eruit zien. maar als je iets van die druppels op bijvoorbeeld een keukenpapiertje op kunt vangen kun je het meenemen naar de DA
Miesee Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Misschien iets doms wat ik zeg maar honden hebben anaalklieren en dat gebruiken ze bij het afbakenen van hun terrein, hebben konijnen dit niet?Ik moet eerlijk zeggen dat het mij bij Konijn nooit is opgevallen maar wie weet?
Gast Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 misschien zou je iets op kunnen vangen ofzo als het zich weer voordoet? heb even geen idee hoe maar ik weet ook neit precies hoe het eruit zien. maar als je iets van die druppels op bijvoorbeeld een keukenpapiertje op kunt vangen kun je het meenemen naar de DA Ik weet niet of je een pipetje hebt, maar anders zou je ze ook 'op' kunnen 'zuigen'
Miesee Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Ik lees dus dat konijnen alleen met hun kin afbakenen dus mijn optie klopt niet.
wupsie Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 nou ze doen het ook wel met piesen of rijden hoor:P ze hebben idd klieren op hun buikje/bij het geslacht maar volgens mij is dat meer smeer wat daar uit komt
desi Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Als het geurklieren zouden zijn dan zou het toch ook moeten ruiken....
Aanbevolen berichten