Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Het gaat de goede kant op, ze eet weer goed en keutelt volop :) Ze zijn ook weer van het Fluffie formaat.

Ze mag weer naar buiten, maar ik wacht tot zondag want dan wordt het wat warmer.

Ik hoop dat het geen problemen gaat opleveren, ze is toch 11 dagen binnen geweest.

Geplaatst:

Wat fijn dat t weer beter gaat! Denk je dat t wel kan nadat ze binnen heeft gezeten om weer naar buiten te doen? Mijn konijn wordt morgen geopereerd en de da raadde mij aan om dr niet binnen maar bijv in de schuur te houden zodat t temperatuur verschil niet zo groot is...Maar ik hou dr liever binnen zodat ik dr in de gaten kan houden....

Geplaatst:

Gisteren is ze naar buiten gegaan en toen was het 14 graden, dus is het verschil niet al te groot en kan ze aan de temperatuur wennen.

Ja, ik had haar ook liever binnen om in de gaten te houden. Sterkte morgen!

Geplaatst:

Bedankt! De operatie is goed gegaan, ze zit nu in de caviakooi/ziekenboeg bij te komen. Met 14 graden is idd t verschil niet zo groot, ik denk dat ik dr morgen nog binnen houdt en donderdag is t ook nog een zachte dag dan gaat ze naar de schuur en dan daarna in de binnenkooi bij de anderen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .