Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daarnet schrok ik wel even: ik vond 2 wormen in m'n gang.

Omdat Kor er vrij rondloopt, dacht ik meteen aan lintwormen! Maar het zou natuurlijk ook wel kunnen dat het gewone regenwormen zijn.

Zou gewoon effe zekerheid willen hebben

Ze leven niet meer, maar zijn nog niet uitgehard:

p1000911.jpg

die ene is wel in stukjes omdat hij vasthong in m'n mat, en ik hem niet goed los kreeg.

Geplaatst:

Die wormpjes zie ik bij ons in de tuin ook heel vaak, ze leven graag onder tegels enzo, alles wat ergens een tijdje staat moet je maar is optillen.

Goeie kans dat er een paar van die pieren zitten.

Geplaatst:

Volgens mij zijn het ook gewoon van die regenwormen, die kruipen hier ook wel eens door de ren.

Als je googled op lintworm, krijg er er ook heel anders uitziende wormen uit, veel witter.

Geplaatst:

bedankt om me wat gerust te stellen...

Nu moet ik dus op zoek naar waar ze binnengekomen zijn :P (natuurlijk veel minder erg dan dat m'n nijntje met wormen zou zitten)

Is het nodig om af en toe de konijnen te ontwormen? Kor zit nu wel aan de AB voor z'n snotneus, en binnenkort (ik hoop een week of 2- hangt dus af van de snotneus) komen er dames bij.

Geplaatst:

haha ik voel me nu toch wel even dom dat ik dit niet direct gezien heb en hieraan getwijfeld heb. Wil gewoon niet dat er iets fout zou gaan met de nijntjes en dat ik er dan bovendien niets aan zou doen...

Vind het gewoon ook raar dat ik ze tegenkom in huis... is echt de eerste keer (zullen met dit natte weer onder de voordeur door gekropen zijn, vind ik echt niet zo super)

Geplaatst:

gelukkig een regen worm.....door de regen komen ze omhoog en kunnen je huis in kruipen.

Een lintworm is wit en plat zeg maar en een spoel worm is wit dun en hard....

Daar had ik nog wel ergens een actie foto van....

Een gevonden katje spugde hem uit hier....een plasje speeksel ik dacht hup keuken rol opruimen.....springt de spoelworm omhoog uit het plasje jag.........dat was schrikken :gasp:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .