Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sammie's castratie was de vor"ige keer niet gelukt en dit gaat vrijdag dus opnieuw geprobeerd worden.. Hij is op dit moment nog niet gescheiden van luna doordat zij nog maar 3.5 is en nog niet zwanger kan graken ! Sammie sproeit heel het hok door en dit is redelijk irritant en daardoor gaat hij dus onder het mes , en zeker voor nestjes tegen te gaan. Zoeizo komt ie binnen woensdag avond.. Waarom woensdag om die ruimte al te leren verkennen hier op de onverwarmde kamer ( mijn kamer waar ik dus slaap en super op hem kan letten ) Maar nu is wel de vraag , kan ik luna hier gewoon bijlaten ? Dit kan een steun zijn voor hem en zij kan toch nog geen nestje krijgen. Wanneer mag hij trouwens weer in het buitenhok op de stro ? Ik mag eten meegeven en dit ook 's morgens geven , klopt dit ? Ze zijn niet echt heel zindelijk maar ik wil wel een toiletje erin zetten met kattenbakkorrels ( staafjes ) mag dit wel voor zijn 'balletjes' dan ? Of toch beter niet ? Ik ben redelijk benouwd want ik wil hem zeker niet verliezen. Moeten er handdoeken in liggen of mag het gewoon het plastic van het hok zijn ? De castratie kost 45euro.Moet ik een ren geven hier binnen of is dit niet nodig ? Ik wil eigenlijk zoizo luna bij hem zetten als steun enzo...

Dankje voor de tips !

Geplaatst:

Ja 3.5 maand oud..

* Kan ik luna hier gewoon bijlaten ?

*Wanneer mag hij trouwens weer in het buitenhok op de stro ?

*Ik mag eten meegeven en dit ook 's morgens geven , klopt dit ?

*Ze zijn niet echt heel zindelijk maar ik wil wel een toiletje erin zetten met kattenbakkorrels ( staafjes ) mag dit wel voor zijn 'balletjes' dan ? Of toch beter niet ?

*Moeten er handdoeken in liggen of mag het gewoon het plastic van het hok zijn ?

*Moet ik een ren geven hier binnen of is dit niet nodig ?

Maar je hoort toch veel dat men broer en zus direct weer bij elkaar zet.. Dit is zo'n geval ( niet broer en zus ) maar wel leeftijd..

Geplaatst:

Hoi,

Nou dat is goed om te horen dat de castratie goed gelukt is. Nu hem goed in de gaten houden. Ik zou hem op z'n gemak bij laten komen en zeker niet gelijk bij Luna zetten. Als hij een beetje bijgekomen is kan dit misschien wel. Let op dat er pas 2 weken na de castratie (weer) gekoppeld kan worden omdat de ram nog vruchtbaar is.

Succes met de nazorg. :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .