catharina Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Ik dacht dat ik al een topc had gemaakt over Tom maar kan het nergens meer terug vinden dus vandaar nu dus;:beurk:............Tom (van Tom en Wendy, 2 van de 6 angoras uit Heiloo) is mandag ingeslapen.Hij werd zondag inens heel rar .Hij liep apatish heen en weer in zijn buiten ren en botste elke keer tegen het hekwerk om vervolgens de andere kant op de lopen en het zelfde weer doen.Wij zijn onmiddelijk met hem naar de DA gegaan.Zij dacht eerst aan vergiftiging.Tom werd aan het infus gelegd , kreeg norrit. Wij hebben hem thuis dwang gevoerd de nacht door.Volgende dag stalde de DA en longonsteking vast , zeker omdat zijn slikrefeks zo slecht was is er vloeistof in ijn lomgen gekomen.Wij hebben hem inlaten slapen.Hij was zich zelf ook niet meer echt alsof hij een beroerte had gehad ofzo?De overigen 7 konijnen(daronder nog 2 van de 6 angoras) die in de tuin wonen doen het allemal prima vandaar dat wij niet aan vergiftiging geloven.De zelfde bladeren weien bij iedereen de rennen/verblijfen in.Heel triest, vond het vrezelijk zielig maar wel blij dat ik hem 4 maanden een fijn thuis kon geven en ik hem heel vaak gekke konijnen sprongen:mdr: zien maken in zijn ren.Catharina
lianne Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Je topic staat bij de regenboogbrug Catharina .
Laura1984 Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Inderdaad, dan doe ik hier een slotje op. Zie:http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/30272-tom-overleden.html
Aanbevolen berichten