miek&pluk Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Mijn konijn heeft bronchites (Of hoe je het schrijft.. )Hiervoor heeft ie druppeltjes gekregen datmoet ie iedere dag,maar ik heb het gevoel dat deze druppels alleen maar tegen zich werken, volgens mij niest ie veel hardersinds hij die druppeltjes neemt.. Binnekort ga ik hiervoor naar de dierenarts, maar zijn er misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt met hun konijntje? :neutral:
lianne Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Ben je de druppels zelf al gaan geven of ben je al naar de dierenarts geweest? Is het neusje van het konijn nog goed schoon?
miek&pluk Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Geplaatst: 18 november 2009 Nee ik ben naar de dierenarts geweest,Eerst kreeg die en spuitje, en zouden we over 2 dagen terug moeten komenen kreeg die nog ee spuitje. Maar dat sloeg niet aan.. Dus moesten we aan de druppeltjes.Maar zijn neusje is verder schoon Nu valt het wel weer mee dat niezen maar komt omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik hem de druppels heb gegeven
lianne Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 (aangepast) Wat zat er in de spuitjes? Antibiotica? En wanneer zijn deze gegeven? De druppels die je geeft zijn ook antibiotica en moet je waarschijnlijk meerdere malen per dag geven, dan zou je geen verschil mogen merken gedurende de dag. Van wat ik uit de online bijsluiter begrijp is dat er resistentie kan ontstaan van Pasteurella (snotbacterie) tegen deze AB, dus die zou dan niet werken. 18 november 2009 aangepast door lianne
miek&pluk Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Geplaatst: 19 november 2009 In dat spuitje zat ook een antibiotica, want als hij erop zou reageren zou het na 2 dagen weg zijn, na dat andere spuitje gekregen te hebben. Alleen na het eertse spuitje 2 dagen erna zijn we aan de druppeltjes gegaan, dit moet ik hem 1 keer per dag geven. Zou ik andere antibiotica moeten vragen aan de da?
Aanbevolen berichten