thomasb Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Mijn konijn heeft de laatste tijd last van jeuk.Ik zie haar soms krabben met haar poten of met haar bek. Wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen?Is het erg een konijn met jeuk of komt dit vaker voor?
jasmijn86 Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Kan van alles zijn. Mijt bijvoorbeeld, shurft.Het is in elk geval belangrijk dat je met je konijn naar de dierenarts gaat. Zie je ook plekjes op de huid?
thomasb Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Geplaatst: 17 november 2009 Ik zie verder helemaal niks aparts.Alleen heb ik haar nu een paar keer zien krabben.
AnneliesVonk Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Euh... elk konijn heeft wel eens jeuk zoals elk mens dat ook heeft. Krabt ze echt meer dan normaal? Mijn konijnen krabben zichzelf ook wel eens (meerdere keren per dag), maar dat hoeft opzich niets te betekenen natuurlijk.
BunnyBaileys Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Dat hebben wij mensen ook idd.. En wij krabben ons ook vaker per dag. Tja als je jeuk hebt dan moet dat wel.. Maar als het echt extreem veel is, zou ik de huid controleren op plekjes en als die er zitten naar de DA gaan.
Aanbevolen berichten