Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik maak me een beetje zorgen om een van mijn konijntjes (vrouwtje). Ze heeft zo'n hele ontsteking bij de plasbuis. Ook lijkt het alsof er daaronder iets is gescheurd (plasbuisje opengescheurd?).

Heeft iemand wellicht een idee wat dat zou kunnen zijn? Zou dat een blaasontsteking kunnen zijn of denken jullie echt een infectie?

Ik ben van plan om morgen richting DA te gaan om het even te laten bekijken. Maar zou graag wel ff willen weten hoe er over gedacht wordt..

Groetjes...

Geplaatst:

Kun je er een foto van maken?

Klinkt niet goed namelijk, als er echt iets open ligt of ontzettend ontstoken is zou ik vandaag nog naar de dierenarts en niet morgen.

Waar kan het aan liggen, heeft ze gevochten?

Geplaatst:

Nou, voor diegene die het wil weten: de DA zei dat het erop leek dat ze gebeten was door een ander konijn (rangorde). Voorlopig antibiotica geven en haar eventjes apart houden van de rest (wel nog zodat ze neuscontact kan maken). Dus dan hopen we dat het weer goed gaat komen met mijn muppie! :mdr:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .