crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Haal m vanavond binnen.. Hopelijk ook de juiste beslissing voor Nel.. Dat is wel een taaie tante maar weet niet hoe het uitpakt.. Ik kijk even hoe het met Piet gaat vanavond en morgen, als het nog niet verbetert is ga ik naar de dierenarts..
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Nou Piet mag dus niet binnen van moeders! Hij zit nu boven in het nachthok en Nel beneden, na de wekelijkse schoonmaak.. Hoop dat ik mams nog over kan halen. Tot wanneer kan ik m binnhalen?
Joseeke Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Je kunt Piet ten alle tijden binnenhalen.Van buiten naar binnen is vaak geen probleem, maar van binnen naar buiten wel in de winter.
Dollie Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Al zou ik, als het bijv. pas over een maand mag (dat zal wel niet, maar even bij wijze van..) wel even zorgen voor een tussenstap: Eerst een dagje in de garage bijv. en dan een dagje in een onverwarmde kamer.. En dan pas in de warmte. Maar volgens mijn vader verschilt de temperatuur buiten nog niet zoveel dat dat nu nodig was. (Heb Indy net ook naar binnen gehaalt.)
crepe Suzette Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Geplaatst: 17 november 2009 Ik ga als het goed is over een paar weken in mijn eigen huisje (naast mn moeder!) Zal ik het nog even aanzien en van de week ze nog eens samen zetten? Of echt Piet over een tijdje weghalen en binnenzetten?
Reusje Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Je kan ook een overgang maken van buiten naar vb. de garage dat hij met zijn wintervacht niet direct het te warm krijgt.
crepe Suzette Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Geplaatst: 17 november 2009 Ja dat ga ik dan ook wel doen.. Maar nog steeds heel erg aan het twijfelen wat het beste is voor beide.. Aangezien de ruimte nu niet groot is.. :(
Aanbevolen berichten