crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Ja sorry hier weer een nieuw aangemaakt topic.. Maar ik zit met handen in het haar.. Sinds Nel en Piet gescheiden zitten, eet Piet heel weinig! Drinken doet ie ook niet veel. Keutels zijn klein maar wel hard (kleiner dan normaal!) Kan dit zijn van eenzaamheid? Ik zit namelijk enorm te twijfelen om hem dichter bij me te zetten.. Nel kan de eenzaamheid prima verdragen, Piet lijkt weg te kwijmen.Alleen als het hok openstaat en hij losmag, komt er eindeljk leven in..
buddy&glenn Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Ooh wat vervelend, ik weet geen antwoord op je vraag, maar echt veel sterkte, wat een gedoe, las het net van Piet en nel, echt vervelend :( sterkte!
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Ooh wat vervelend, ik weet geen antwoord op je vraag, maar echt veel sterkte, wat een gedoe, las het net van Piet en nel, echt vervelend :( sterkte! Komt ver***me ook allemaal tegelijk
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Kleine keuteltjes kunnen wijzen op een verstopping. Of dat van de eenzaamheid komt.. Geen idee.. Is Piet toevallig in de rui? Wat je in elk geval kunt doen is Piet's buikje regelmatig masseren. Pest hem regelmatig met eten en houdt hem in elk geval héél goed in de gaten. Zodra je het idee hebt dat hij achteruit gaat een DA bellen. Opzich is het niet onverstandig dat nu al te doen eigenlijk.
Joseeke Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Zeer waarschijnlijk voelt hij zich eenzaam idd.Konijnen kunnen heel erg wegkwijnen bij het missen van een vriendje. Is er bij jou de mogelijkheid om hem binnen te houden?Zoja, dan zou dit een hele fijne oplossing voor hem zijn, denk ik. & op deze manier hebben Nel & Piet tijdelijk even helemaal geen contact, wat mss ook even goed is.
Wortel76 Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Misschien zou je (tijdelijk) een knuffel konijn bij Piet zetten. Ik heb gelezen dat dit soms helpt.
Aniek Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Wat ook mogelijk kan zijn is dat er al langere tijd iets met Piet is en dat Nel hem verstootte, omdat er wat was. Dit is ook niet uit te sluiten.Uiteraard kan het ook van eenzaamheid komen, ik zou er toch even heel goed mee oppassen en zo nodig naar de dierenarts.
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Knuffelkonijnen vindt ie niks aan.. Kan m binnen zetten, is geen probleem maar msischien te warm?Hou m uiteraard goed in de gaten
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Als je hem nu naar binnen haalt moet hij daar wel de hele winter blijven.
lianne Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Als jij het idee hebt dat hij wegkwijnt door eenzaamheid is het misschien wel verstandig om hem naar binnen te halen. Gevolg is wel dat hij dan niet meer naar buiten kan van de winter, maarja... Hou hem goed in de gaten en als het slecht keutelen nog erger word echt naar de DA gaan. Veel sterkte met Piet, ik hoop dat hij snel opknapt .
Carino Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 tjonge suus het zit je ook echt niet mee dit jaar he..ik hoop voor je dat piet gauw weer opknapt en jij ook
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Als ik m nu binnen haal, kan ik ze dus deze winter niet meer koppelen?
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Eh.. Als je ze niet allebei binnen kan/wil hebben, niet nee.. Denk ik..
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Beter dat Nel buiten blijft.. heeft ze alle ruimte en die heeft ze ook echt nodig.Nel is doing fine alleen.. Alleen Piet baart me enorme zorgen
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Dan zou ik er toch voor kiezen hem binnen te halen. Hoewel ik zelf niet met een koppeling zit die dan niet door kan gaan, zit ik wel met een ziek buitenkonijn en we werden het hier niet helemaal eens of hij nu best buiten kon blijven of niet, maar voor m'n eigen gemoedsrust heb ik er toch voor gekozen hem naar binnen te halen. Ook omdat ik hem dan beter in de gaten kan houden en beter kan verzorgen.
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Piet is altijd al mijn knuffel geweest.. dat is gewoon een knuffeldier die niet alleen kan zijn.. Nel is hier (naar mijn gevoel) harder in.Vind het echt verschrikkelijk moeilijk dit allemaal
desi Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 ga gewoon op je gevoel af zou ik zeggen...als jij voelt dat hij binnen beter af is dan doe je het toch gewoon?(als je de mogelijkheid hebt tenminste natuurlijk)vertrouw op je gevoel!:yes:
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 ga gewoon op je gevoel af zou ik zeggen...als jij voelt dat hij binnen beter af is dan doe je het toch gewoon?(als je de mogelijkheid hebt tenminste natuurlijk)vertrouw op je gevoel!:yes: i knowMaar ben bang dat ik het verkeerde doe :(
lianne Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Je gevoel zegt wat jij moet doen, jij kent je konijnen het beste!
desi Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 i knowMaar ben bang dat ik het verkeerde doe :( HALLO!!!we zijn vrouwen toch? ons gevoel is altijd juist!!!:he::mdr:
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Och wat zinjn jullie toch ook lieve mensen:love:
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Ga Piet vanavond binnen halen.. Net geruild van loslopen, Piet zit weer in t hok, nel loopt los.. Ik hou jullieop de hoogte
Joseeke Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Ga Piet vanavond binnen halen.. Net geruild van loslopen, Piet zit weer in t hok, nel loopt los.. Ik hou jullieop de hoogte Het is ook moeilijk allemaal.Vanaf een afstandje is het meestal makkelijk om een ander te adviseren.Maar als je erzelf middenin zit, bekijk je het toch met hele andere ogen, waardoor het soms heel moeilijk kan zijn. Heel goed dat je hem naar binnen haalt :yes:
zwarte panter Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Hij kan idd eenzaam zijn. Maar die 'stress' kan ook mogelijk effect hebben op zijn spijsverteringsstelsel. Dus als je het niet vertrouwd, toch even langs de DA.Het moeilijke met zo'n dingen is, dat je makkelijk denkt de oorzaak te weten (hier eenzaamheid) en mogelijk een medische oorzaak over het hoofd ziet. daar moet je ook mee opletten.
Aanbevolen berichten