Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn konijn Snuitje heeft al sinds een dag of twee, één oor die recht staat en ééntje die neer hangt, ik vraag me af of er iets mis is met zijn oren, normaal staan ze altijd mooi recht,

iemand die weet wat het zou kunnen zijn?

Geplaatst:

Het komt wel voor dat ze één hangoor hebben en één staande, of een soort 'vliegtuig' oortjes.. Maar denk niet dat je dat op latere leeftijd zomaar hebt.

Heb ook wel eens gehoord dat ze van de warmte gaan hangen, maar dan heb je het over beide oren. (Zat gisteren met Indy in de auto, mijn moeder had eerst gewoon de verwarming aangezet, en inderdaad.. Meneer had bijna hangoren!)

Geplaatst:

O nee, als het echt iets moet zijn (al hoop ik van niet) hoop ik toch op een oorontsteking, een tumor, ik mag er niet aan denken. Aan een ooronsteking kunnen ze iets doen, hoop ik. Ga naar DA gaan voor alle zekerheid, pff... Zou er ook iets in zijn oor kunnen zitten, een stukje hooi of zo? Maar ga toch even naar DA

Bedankt voor jullie reacties, ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst:

Ik ga het eens checken, soms woelen ze ook in dat hooi, je weet wel, zo ieder hooitje juist leggen. Hij houdt zijn hoofdje ook niet scheef of zo maar dat oor staat raar, naar beneden en dat heeft hij nog nooit gedaan. Hopelijk mag ik vlug naar DA gaan, morgen ga ik bellen voor een afspraak

bedankt ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .