Nyika Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Bij kleine Noddy is heel soms een witte rand te zien tussen zijn oog en oogrand. Het gaat hierbij denk ik om een wit deel van zijn oog dat je ziet. Daarnaast is dan ook soms een soort van zwart doorzichtig velletje te zien wat bij zijn ooghoek zit. Hij heeft dit voornamelijk als hij eten krijgt...net alsof hij zijn ogen dan te ver open doet.
Lieke175 Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Is het aan de binnenkant van het oog? Dan zou dat goed het derde ooglid kunnen zijn. Dat had ons vorige konijn ook.
Chani Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 klinkt als een knipvlies, wat bijvoorbeeld katten hebben. ik weet alleen niet of konijnen dat ook horen te hebben.
JenniferJennifer Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Mijn konijnen hebben dat ook. Het lijkt een wit lijntje om het oog. En bij die van mij zie ik het ook vaak als ze eten krijgen of als ze enthousiast met iets bezig zijn.Ik heb mij ook afgevraagd wat het is. Je ziet het alleen als ze hun ogen echt ver open hebben. Maar volgens mij is het heel normaal.
Aanbevolen berichten