Christel00 Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 grrrrr pluche heeft vachtmijt , en alsof dat niet genoeg is, kreeg ik hier net telefoon van onze buurmande tuinman heeft net hun taxus gesnoeid en er is een heel deel in onze tuin gevallen hij zag dat er een konijn liep en heeft gelukkig de buurman verwittigd ik gelijk een zot naar huisalle stukjes zo goed als kan proberen oprapen maar hoe kan ik nu zeker zijn dat ALLES weg is?de tuinman heeft wel met zijn stofzuiger alles opgezogen, maar er kan nog afvallen hé volgens hem duurt dat weken tegen dat taxus bruin ziet en niet meer gevaarlijk is had die pluche niet zien lopen , dan was hij waarschijnlijk dood geweest toen ik thuis kwam :grrrrrr::grrrrrr: ik ben zo kwaad hé!:duivel: sorry moest even stoom aflaten! als hij daar nu toch nog een stukje zou van opetengaat hij dan echt dood? of moet ik hem nu weeeeken binnenhouden? (dat is probleeem voor zijn wintervacht) en in zijn nachthok zitten geen ramen grrrdat moet mij weer overkomen
Dennis en Yvonne Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Mischien een hekje ervoor zetten dat Pluche er niet bij kan komen? Die je overal op de fotos ziet bedoel ik .€ 17.50 kosten ze hier in de dw.
Reusje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Taxus is bruin ook nog gevaarlijk hoor. Als die zelf gedroogd tuusen het hooi ziet van de paarden kan dat fataal zijn.Kun je geen plastiek spannen ?
Christel00 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 hmmm het probleem is dat die taxus zeker 4 meter hoog is !!! dat wil zeggen , als de wind opkomt, die blaadjes helemaal door de tuin kunnen vliegen zucht ja pluche zit nu binnen met zijn vachtmijt en voelt zich niet te bestdus vandaag kan geen kwaad meer ik zal morgen dan nog eens goed de tuin proberen uitkammen groetjeschristel
Reusje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Ken je niemand met zo een bladzuiger ?Dat is echt een prachtige uitvinding om zo iets ineens aan te pakken.
Sofie** Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 En dat allemaal met die bolle buik!!Al nieuws van Inge?
Christel00 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 hey Sofie lang geleden:mdr: ja ik heb net inge gehoord, ik mag morgen gaank ga hem sowieso sebiet al vers hooi geven om op te zitten de tuinman van de buren had inderdaad zo een bladzuiger en dat hebben we al gedaanmaar de boom is net gesnoeid, dus als het gaat waaien zullen er nog stukjes vrijkomenmaar dat zal wel meevallen hé zeker tenslotte staat die boom daar al 4 jaar , en was het me zelfs nog nooit opgevallen...:whistle2: groetjes!christel
Aanbevolen berichten