Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

grrrrr

pluche heeft vachtmijt , en alsof dat niet genoeg is, kreeg ik hier net telefoon van onze buurman

de tuinman heeft net hun taxus gesnoeid en er is een heel deel in onze tuin gevallen

hij zag dat er een konijn liep en heeft gelukkig de buurman verwittigd

ik gelijk een zot naar huis

alle stukjes zo goed als kan proberen oprapen

maar hoe kan ik nu zeker zijn dat ALLES weg is?

de tuinman heeft wel met zijn stofzuiger alles opgezogen, maar er kan nog afvallen hé

volgens hem duurt dat weken tegen dat taxus bruin ziet en niet meer gevaarlijk is

had die pluche niet zien lopen , dan was hij waarschijnlijk dood geweest toen ik thuis kwam :grrrrrr::grrrrrr:

ik ben zo kwaad hé!:duivel:

sorry moest even stoom aflaten!

als hij daar nu toch nog een stukje zou van opeten

gaat hij dan echt dood?

of moet ik hem nu weeeeken binnenhouden? (dat is probleeem voor zijn wintervacht) en in zijn nachthok zitten geen ramen

grrr

dat moet mij weer overkomen

Geplaatst:

hmmm het probleem is dat die taxus zeker 4 meter hoog is !!!

dat wil zeggen , als de wind opkomt, die blaadjes helemaal door de tuin kunnen vliegen

zucht

ja pluche zit nu binnen met zijn vachtmijt en voelt zich niet te best

dus vandaag kan geen kwaad meer

ik zal morgen dan nog eens goed de tuin proberen uitkammen

groetjes

christel

Geplaatst:

hey Sofie

lang geleden:mdr:

ja ik heb net inge gehoord, ik mag morgen gaan

k ga hem sowieso sebiet al vers hooi geven om op te zitten

de tuinman van de buren had inderdaad zo een bladzuiger en dat hebben we al gedaan

maar de boom is net gesnoeid, dus als het gaat waaien zullen er nog stukjes vrijkomen

maar dat zal wel meevallen hé zeker

tenslotte staat die boom daar al 4 jaar , en was het me zelfs nog nooit opgevallen...:whistle2:

groetjes!

christel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .