Dennis en Yvonne Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Even een update van Pip, Zorro en StamperNet terug van VET. alles goed, maar wat een joekels van hechtingen zeg.Bah.Carpofen drops 2x daags 1ml geven, en over 10 dagen terug voor nazorg. Nu staan ze op een klein koel kamertje in een bench op een fleece deken. Morgen naar de garage voor 2 dagen en dan in hun hok. Gelukkig word het eind v/d week ietwat warmer.Pff wat had ik de zenuwen zeg maar ja het is gebeurt en nu voor de jochies zorgen:love:Oja Pip weegt 1,15 kilo, Zorro 1,1 kilo en Stamper ( kloon het reuzenkind)1,4 kilo en dat voor 13 weken. Zal wel een VR of FH bij gezeten hebben.:mdr:
Maggy Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Wat mooi dat het zo goed is gegaan,gefeliciteerd
Flitzer Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Wat fijn dat het goed is verlopen en ze nu weer gezellig thuis zijn:party:
patriciapatty Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 goed om te horen dat het goed is verlopen. ik heb zelf geen medicatie mee naar huis gekregen en hoefte ook niet voor controle terug?!
Dennis en Yvonne Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Geplaatst: 10 november 2009 Ik begreep al van de forums dat het inderdaad verschilt per DA. De hechtingen moeten er dan uit en natuurlijk wondcontrole.Ze eten heerlijk van de hooi,wortel en wortelloof, boerenkool en komkommer.Ik maakte me een beetje zorgen om Zorro die was zo stil. Maar alles gaat tot nu toe goed.
Gast Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Het zal hem in de hechtingen zitten dat je terug moet;) Bij mij krijgen ze namelijk hechtingen die oplossen. Maar wat fijn dat alles zo goed gegaan is!
Dennis en Yvonne Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 Vraagje; Kunnen ze nu al terug in hun hok. Ik bedoel het is warmer weer ,ze keutelen en eten en drinken heeeel goed.Of zal ik dat toch pas morgen doen, Ze staan in de schuur in een bench das wel klein voor 3 jochies, maar dan springen ze de hechtingen er niet uit. Wel lekker warm.
Dennis en Yvonne Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 Oja, die pijnstiller geven , dat is niet makkelijk. Ze protesteren enorm.Hoe lang moet ik ze dit nog geven_ was zo in de zenuwen dat ik niet opgelet heb bij de DA-en hoe doen jullie dat met vasthouden etc.
Dollie Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Ik zou zen og even binnen houden. Ze kunnen buiten ook niet zonder stro maar ze nu op stro zetten is niet handig ivm de wonden. Medicijnen geven is inderdaad geen pretje, wat ik doe is een handdoek strak om het konijntje heen wikkelen zodat echt alleen zijn koppie er nog uit komt. Dan konijntje voorzichtig op de rug draaien, koppie goed vasthouden en dan dus de pijnstilling oid geven. Pijnstilling.. Zou ik vandaag in elk geval nog geven. Misschien anders nog even bellen naar de DA, die begrijpen ook wel dat je de helft gemist hebt. Gebeurt wel vaker haha.
Dennis en Yvonne Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 Ik gebruik normaal wel stro maar heb dat uit het hok gehaald(alles gesopt) er ligt cotton bedding in als bodem, dat is toch wel goed? de DA zei van wel. Dus dan kunnen ze wel in t hok .Oe goed idee handdoek erom heen. zal ik doen. txs
Aanbevolen berichten