Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nu een week later zag ik gijs net weer aan zn oortje krabben en een beetje schudden. Hoe snel zou dit na het straten van de behandeling over moeten zijn? of wil ik gewoon te snel :P

en weet iemand ook hoelang ik hier mee door moet gaan? in de bijsluiter (voor katten) staat 1 keer per week gedurende 3 weken. nu moet ik het 2 keer per week geven maar dan ook 3 weken of 3 keer?

Geplaatst:

Idd, Stronghold moet je om de 3 weken herhalen.

Toen ik Pumbaa & Zazou stronghold gaf voor de vachtmijt, hebben ze zeker 3 x een herhalingsbehandeling nodig gehad.

Met Stronghold voor oormijt heb ik geen ervaring.

Pumbaa heeft toen een injectie Ivomec gehad & daarna moest ik het behandelen met Surolan --> een oorzalf met antibiotica.

Na een week zag ik al duidelijk verbetering bij hem.

Geplaatst:

probleem is dat hij niet heel duidelijk last had. heb hem dus alleen zondag met zn hoofdje zien schudden

(achteraf krabte hij misschien ook wel wat meer aan zn oortje) dat hoofdjeschudden doetie nu niet echt meer(alleen alsie die zalf erin krijgt hihi), maar hij krabte wel weer een paaar keer vanmiddag. twijfel wel heel erg :s

• 2 weken later...
Geplaatst:

gisteren weer met gijs terug geweest naar de dierenarts. voor het weekend zat hij namelijk nog steeds te krabben (weekend in brabant geweest omdat mij opa potseling is overleden dus heb ik het niet echt goed in de gaten kunnen houden of het nog steeds zo was) en wilde zowieso zekerweten dat het over is voordat zijn vriendin komt.

dus bij de DA weer in zn oortjes gekeken een de mijt was waschijnlijk wel weg maar het was nog wel gerirriteerd waar ik surolan voor mee gekregen heb. nu weet ik alleen niet precies hoeveel druppels ik daarvan moet geven :s (iemand een idee????:) ) verder meot ik nog even doorgaan met de oorzalf voor als er nog wel neten zijn die uit komen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .