Sascha Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Is dat betrouwbaar? Vond net een heerlijke worm op Dribbel zijn drol, dus ik zal ook alle beestjes dan meteen even ontwormen. Of moet het persee via de DA?
Dollie Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Ik ben wel eens Panacur Petpaste online tegengekomen en met die Panacur zelf is niks mis, die heb ik ook gegeven. Of de site betrouwbaar is is een tweede..
Gast Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Ik vraag mij ook af in hoeverre zo een site te vertrouwen is.Als het ook gewoon via de DA kan gaan, zou dat mijn voorkeur hebben.
Sascha Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Geplaatst: 7 november 2009 Mijn DA is niet konijnkundig dus dan denk ik dat ik tabletten ofzo meekrijg.. Of heeft een DA sowieso alles op voorraad?
Gast Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Hmmm, je zou het kunnen vragen. Denk niet dat elke DA ze op voorraad heeft.Als je een betrouwbare site tegen komt, zou het wel kunnen, maar dat is dus de vraag: is die site betrouwbaar?
Lirazel Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Het winkeltje van bunnybin verkoopt tegenwoordig ook panacur pasta.
Gast Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik wilde het net zeggen: Bunnybin verkoopt de panacur die ik ook via mijn DA krijg, het is de goede die ze daar verkopen.Als je al ervaring hebt met panacurgebruik(wat ik opmaak uit je beginpost) kun je natuurlijk via internet bestellen, als dit de 1e keer is, is het misschien beter een KK DA te zoeken(moet je zowieso doen..!!) die je daarmee kan helpen.
wupsie Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 een site die zo panacur verkoopt (en uit een land komt dat bij de eu is aangesloten) is niet 100% eerlijk! Dit is namelijk 1 van de medicijnen/midelen die sinds vorig jaar alleen nog op recept te krijgen zijn. endaarvoor moet je dus naar een da voor een recept. met dat recept kun je het wel op andere plekken meekrijgen maar zonder recept zou dit niet moeten kunnen. (en alsje dan toch bij je DA bent kun je het net zo goed daar meenemen.) het zelfde geld ook voor wordmmiddelen voor paarden
zwarte panter Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 een site die zo panacur verkoopt (en uit een land komt dat bij de eu is aangesloten) is niet 100% eerlijk! Dit is namelijk 1 van de medicijnen/midelen die sinds vorig jaar alleen nog op recept te krijgen zijn. endaarvoor moet je dus naar een da voor een recept. met dat recept kun je het wel op andere plekken meekrijgen maar zonder recept zou dit niet moeten kunnen. (en alsje dan toch bij je DA bent kun je het net zo goed daar meenemen.) het zelfde geld ook voor wordmmiddelen voor paarden Ik ben niet akkoordā¦Hier in BE kan ik de panacur gewoon zonder recept krijgen.En via Nederlandse webshops mag die voor honden en katten ook gewoon zonder recept verkocht worden. De suspensie die oorspronkelijk voor schapen (en ander vee) is bedoeld is idd pas recent receptplichtig geworden.
zwarte panter Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Sascha, je kan panacur idd via internet bestellen, heb ik zelf ook wel eens gedaan.Maar jij hebt 4 konijnen hĆ©. De panacur pasta gaat dan nogal kostelijk wordenā¦Terwijl je voor de suspensie maar een paar euro kwijt zal zijn. Dus volgens mij is het het makkelijkst/goedkoopst als je gewoon je eigen DA belt en vraagt of ze toevallig de suspensie vorm hebben en of je daar een beetje van kan kopen. En anders gewoon een andere DA bellen.
Sascha Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Geplaatst: 8 november 2009 Ik heb er zelfs 5.. En aangezien op op advies van jullie (aangezien sam zo dun is dus miss ook wormen heeft) sowieso Sam er ook nog bij ga doen.. Maar ik zal ze alle 5 wel even ontwormen. Heb verder geen ervaring met Panacur. Wat houd de Suspensie vorm in? Gewoon vloeibaar?
zwarte panter Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 De suspensie is idd gewoon vloeibaar. De pasta is iets dikker.Beide zijn in principe goed hoor... het is enkel het verschil in prijs.
Reusje Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Waarom gebruiken jullie Panacur ?Ik gebruik al jaren Ivomec . Dat is een inspuiting en werkt tegen zowel inwendige als uitwendige parasieten.
Dollie Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb sowieso Panacur in huis vanwege E.cuniculi, dus voor mij is dat het makkelijkste.
zwarte panter Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Waarom gebruiken jullie Panacur ?Ik gebruik al jaren Ivomec . Dat is een inspuiting en werkt tegen zowel inwendige als uitwendige parasieten.Omdat panacur een veel breder spectrum heeft als het over wormen gaat. Ivermectine (Ivomec) is oa. niet doeltreffend tegen de Passalurus Ambiguus... de wormensoort die het vaakst bij konijnen voorkomt.
Sascha Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Geplaatst: 10 november 2009 Mijn moeder heeft dus met haar goede bedoelingen beaphar anti parasiet 150 gekocht.. Moet ik die terugbrengen?
zwarte panter Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Jep... spijtig genoeg beter wel. Eigenlijk is dat sowieso brol...als het al iets zou doen, dan niet tegen de wormsoort die het vaakst bij konijnen voorkomt. edit: Maar het is natuurlijk wel heel erg lief bedoeld!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Sascha, laat me weten als je met de nijnen even bij die KKDA wilt...kan met de auto..je weet me te bereiken
Zorro Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 ik bestel altijd via hier.http://www.de-dierenarts.nl/
Aanbevolen berichten