sandra1 Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 ik heb een vraag.ik heb sinds vorige week zaterdag nhd bij een fokstervandaan.maar de 2 voedsters hebben allebei een wam.is dat weg tekrijgen en hoe kan ik het voorkomen.want ik heb ook nog een jongvoedstertje en die heeft het nog niet.en ik heb een ram en die heefthet ook niet.wat ksn ik daar aan doen.
Laura1984 Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Meer info over een wam bij een konijn vind je hier:http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/28984-wam-mijn-konijn.html
Maggy Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Vind je het erg dan?maggy heeft ook een wam en dat vind ik wel mooi..Het is toch neits verkeerds?
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 tja je wil konijnen gaan fokken dus je hebt nu slagschepen op stal......hihi.Nee de wammen krijg je niet weg dus leg je daar maar bij neer.meld je aan op een fokkers forum om meer hier over te leren ook in het belang van je nog jonge voedster..... rammen krijgen heel zelden wammen trouwens.....
sandra1 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Geplaatst: 6 november 2009 wat zijn slagscheppen.bunny ranch chanty
Reusje Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Eigenlijk als je puur naar show toe kijkt mogen konijnen onder de 5kg. nooit een wam vertonen zeker dus niet bij nhd's.Met een voedster met een wam bij nhd's zit je met een echt kweekvoedster MAAR voor shows is ze waardeloos.
Aanbevolen berichten