Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Vandaag geen rare geluiden gehoord en had geen metacam gehad....Qua karakter is dit wel een goedzak met een eigen wil aan het worden...als ik van de stoel ga ,gaat meneer er op zitten.Ga ik maast hem zitten gaat hij op de bank zitten!

Als manlief dit doet blijft hij gewoon lekker bij hem zitten en schruift net zolang met zijn kontje tot hij de stoel vanzelf krijg en gaat zich dan heerlijk zitten wassen......

De grappemaker.....

Geplaatst:

Nieuw probleem:meneer niest sinds vanmorgen en nu hing er net een witte klodder aan zijn neusje.....................

Mogen we weer naar de DA....arm kind,hoe komt hij hier nou weer aan?

Geplaatst:

Na die ene kwak met snot kwam nog een 2e kwak zeg maar en sinds dien niet meer horen of zien niezen......Kijk het even aan want Ollie moet donderdag op kontrole;anders moet hij 2 keer.....zit m niet mee.

Geplaatst:

Ollie had het wel beloofd maar belooftes kun je blijkbaar breken......kan het hem ook niet kwalijk nemen.En net doen of ik het niet gezien heb kan ik ook niet.....dus we gaan gewoon naar de DA en zien wel.

Geplaatst:

We zijn weer terug.....vermoedelijk geen snot:een paar dagen in de gaten houden en terug komen als hij meer gaat niezen.Hij heeft verder geen symtomen van snot.Het vuil in zijn oogje waren witte plukjes.......ik denk pluisjes van zijn ijsbeer(zijn nieuwe liefde.)?

Geplaatst:

Tot nu toe geen snot meer gezien,maar hij niest wel af en toe.

We hebben de ijsbeer even weggehaald voor de zekerheid...

Ollie is wel vandaag weer wat gezelliger dan dat hij gisteren was;hij tjompt lekker door de kamer en probeert te sprinten onder de tafel (tapijt)maar weet nog steeds niet waar de rem zit!

Hoop dat het zo blijft...!

Geplaatst:

Sinds vanmorgen wil Ollie niet meer eten;met metacam eet hij wel......ben bang dat ik al weet waar ik maandag ben......

Die witte snot achtige kwak afgelopen zondag baart me nu toch zorgen...kan dat te maken hebben met een abces of zie ik nu echt spoken?

Baal ervan dat het met het ventje nog niet goed gaat of alweer niet.De hele week doet hij een beetje vreemde dingen maar niets waar de bellen van gaan rinkelen ofzo maar met tijden rent hij door de kamer en dan ineens niet meer......zucht!

Geplaatst:

Het is ook alleen even een noodoplossing voor nu.

Denk dat er toch weer een abces zit ofzo.Met de metacam gaat Ollie na een minuut of 20 wel eten en dan gewoon biks en groente.Vanmorgen hoorde we hem knarsen maar dat doet hij steeds als hij gaat ligggen .

Geplaatst:

Na overleg met de DA hebben we besloten om donderdag ochtend te gaan......

Ollie zal onder narcose gaan voor een foto en dan eventueel door naar de tandarts;als ik dat vandaag doe is de tandarts er dus niet en zal hij 2x onder narcose moeten deze week en dat gok ik dus niet.........

Met metacam gaat het nu goed...Hoop dat het goed blijft gaan tot donderdag met eten...Fijn zo vlak voor kerstmis....maar ik heb wel een goede reden om lekker thuis te blijven met de kerst!

Geplaatst:

We zijn weer terug.......en hebben geen uitsluitsel wat er is.Er kon geen foto gemaakt worden omdat het apperaat kapot is.Wel is hij door 2 artsen bekeken en konden niets vinden in zijn mondje;alles ziet er rustig uit en geen rode plekken,bleef ook rustig zitten tijdens de kontrole en hebben op best veel kiezen kunnen drukken en zonder reaktie.Wel is er 1 iets langere kies ontdekt....

Gisteren heeft Ollie geen metacam gehad en wel gewoon gegeten;tot nu toe ook nog niet getandenknarst....Het plan is nu om te kijken of hij deze week zonder metacam gewoon blijft eten en zoniet gaan we volgende week donderdag weer voor een foto

Er wordt getwijfeld of die witte kwak uit zijn neus toch etter geweest kan zijn maar het is dan weer vreemd dat het daarna weer weg is gegaan.

Zijn oogje ziet er inmiddels goed uit alleen zit er een witte beschadiging over zijn oogbol en dat is litteken weefsel.

Al met al houden we Ollie de komende week weer goed in de gaten en hebben alles in huis om hem aan het eten te krijgen mocht het fout gaan.

Zit er wel aan te denken volgende week weer eens kontakt te zoeken met Utrecht....

Geplaatst:

Pus van een konijn is als boter dus dat kan ik erg moeilijk geloven....

Ook ik heb wel eens een konijn met een spontane snotte bel.

Ik wacht dan altijd een dag of er zich meer ontwikkeld.

Ook na een dag lijkt het gewoon verdwenen te zijn.

Dit komt voor dan behandel ik niet met ab.

Geplaatst:
Pus van een konijn is als boter dus dat kan ik erg moeilijk geloven....

Ook ik heb wel eens een konijn met een spontane snotte bel.

Ik wacht dan altijd een dag of er zich meer ontwikkeld.

Ook na een dag lijkt het gewoon verdwenen te zijn.

Dit komt voor dan behandel ik niet met ab.

Voor snot wordt hij ook niet verder behandeld.

Maar etter is toch ook meer geelachtig dan wit?

Niezen doet hij ook niet meer en tandenknarsen ook niet meer.....

Misschien toch een gevalletje loos alarm??

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .