nathalie b Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Geplaatst: 7 december 2009 Duh,hij doet dit in de kamer ; niet in zijn hok.....Denk dat wij maar in zijn hok gaan zitten dan..
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 :lol:Tuurlijk doet hij dit in de kamer die ruimte wil hij stilletjes aan er bij.....:mdr: Had had ie je niet verteld zeker:whistle2:
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Fransen hebben karacter hoor!!! ik had er ooit een die zo brutaal was en naast me bed stond......
nathalie b Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Vandaag geen rare geluiden gehoord en had geen metacam gehad....Qua karakter is dit wel een goedzak met een eigen wil aan het worden...als ik van de stoel ga ,gaat meneer er op zitten.Ga ik maast hem zitten gaat hij op de bank zitten!Als manlief dit doet blijft hij gewoon lekker bij hem zitten en schruift net zolang met zijn kontje tot hij de stoel vanzelf krijg en gaat zich dan heerlijk zitten wassen......De grappemaker.....
desi Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Heerlijk, zo'n eigenwijs hummeltje hihi:love:Hoop dat hij snel weer helemaal de oude is....
nathalie b Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Nieuw probleem:meneer niest sinds vanmorgen en nu hing er net een witte klodder aan zijn neusje.....................Mogen we weer naar de DA....arm kind,hoe komt hij hier nou weer aan?
YvonneH Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Ach, het houdt maar niet op he, succes weer met het ventje morgen!
nathalie b Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Na die ene kwak met snot kwam nog een 2e kwak zeg maar en sinds dien niet meer horen of zien niezen......Kijk het even aan want Ollie moet donderdag op kontrole;anders moet hij 2 keer.....zit m niet mee.
nathalie b Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 Voor vanmiddag maar wel een afspraak gemaakt;er zit nu ook wat vuil in zijn oogje en lijkt of ik m af en toe adem hoor halen....
FemkeS Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Ahh niet weer. Ik dacht dat Ollie had belooft niet meer ziek te worden? Veel sterkte.
nathalie b Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 Ollie had het wel beloofd maar belooftes kun je blijkbaar breken......kan het hem ook niet kwalijk nemen.En net doen of ik het niet gezien heb kan ik ook niet.....dus we gaan gewoon naar de DA en zien wel.
nathalie b Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 We zijn weer terug.....vermoedelijk geen snot:een paar dagen in de gaten houden en terug komen als hij meer gaat niezen.Hij heeft verder geen symtomen van snot.Het vuil in zijn oogje waren witte plukjes.......ik denk pluisjes van zijn ijsbeer(zijn nieuwe liefde.)?
nathalie b Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Tot nu toe geen snot meer gezien,maar hij niest wel af en toe.We hebben de ijsbeer even weggehaald voor de zekerheid...Ollie is wel vandaag weer wat gezelliger dan dat hij gisteren was;hij tjompt lekker door de kamer en probeert te sprinten onder de tafel (tapijt)maar weet nog steeds niet waar de rem zit!Hoop dat het zo blijft...!
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Nou dat hoop ik ook en de pluisjes waren vast van de ijsbeer.....
nathalie b Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Geplaatst: 19 december 2009 Sinds vanmorgen wil Ollie niet meer eten;met metacam eet hij wel......ben bang dat ik al weet waar ik maandag ben......Die witte snot achtige kwak afgelopen zondag baart me nu toch zorgen...kan dat te maken hebben met een abces of zie ik nu echt spoken? Baal ervan dat het met het ventje nog niet goed gaat of alweer niet.De hele week doet hij een beetje vreemde dingen maar niets waar de bellen van gaan rinkelen ofzo maar met tijden rent hij door de kamer en dan ineens niet meer......zucht!
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 december 2009 Geplaatst: 19 december 2009 Tja metacam is wel een tijdelijke oplossing maar er is dus nog steeds iets aan de hand zou er toch wel naar laten kijken....
nathalie b Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Het is ook alleen even een noodoplossing voor nu.Denk dat er toch weer een abces zit ofzo.Met de metacam gaat Ollie na een minuut of 20 wel eten en dan gewoon biks en groente.Vanmorgen hoorde we hem knarsen maar dat doet hij steeds als hij gaat ligggen .
nathalie b Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Er ligt hier nu bijna 25 cm sneeuw! Hoe kom ik morgen bij de DA......De auto kan het parkeervak niet eens uit! ***sneeuw!(normaal vindt ik het best leuk maar nu even niet!)
nathalie b Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Geplaatst: 21 december 2009 Na overleg met de DA hebben we besloten om donderdag ochtend te gaan......Ollie zal onder narcose gaan voor een foto en dan eventueel door naar de tandarts;als ik dat vandaag doe is de tandarts er dus niet en zal hij 2x onder narcose moeten deze week en dat gok ik dus niet.........Met metacam gaat het nu goed...Hoop dat het goed blijft gaan tot donderdag met eten...Fijn zo vlak voor kerstmis....maar ik heb wel een goede reden om lekker thuis te blijven met de kerst!
nathalie b Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Geplaatst: 24 december 2009 We zijn weer terug.......en hebben geen uitsluitsel wat er is.Er kon geen foto gemaakt worden omdat het apperaat kapot is.Wel is hij door 2 artsen bekeken en konden niets vinden in zijn mondje;alles ziet er rustig uit en geen rode plekken,bleef ook rustig zitten tijdens de kontrole en hebben op best veel kiezen kunnen drukken en zonder reaktie.Wel is er 1 iets langere kies ontdekt....Gisteren heeft Ollie geen metacam gehad en wel gewoon gegeten;tot nu toe ook nog niet getandenknarst....Het plan is nu om te kijken of hij deze week zonder metacam gewoon blijft eten en zoniet gaan we volgende week donderdag weer voor een fotoEr wordt getwijfeld of die witte kwak uit zijn neus toch etter geweest kan zijn maar het is dan weer vreemd dat het daarna weer weg is gegaan.Zijn oogje ziet er inmiddels goed uit alleen zit er een witte beschadiging over zijn oogbol en dat is litteken weefsel.Al met al houden we Ollie de komende week weer goed in de gaten en hebben alles in huis om hem aan het eten te krijgen mocht het fout gaan.Zit er wel aan te denken volgende week weer eens kontakt te zoeken met Utrecht....
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Pus van een konijn is als boter dus dat kan ik erg moeilijk geloven.... Ook ik heb wel eens een konijn met een spontane snotte bel.Ik wacht dan altijd een dag of er zich meer ontwikkeld.Ook na een dag lijkt het gewoon verdwenen te zijn.Dit komt voor dan behandel ik niet met ab.
nathalie b Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Geplaatst: 24 december 2009 Pus van een konijn is als boter dus dat kan ik erg moeilijk geloven.... Ook ik heb wel eens een konijn met een spontane snotte bel.Ik wacht dan altijd een dag of er zich meer ontwikkeld.Ook na een dag lijkt het gewoon verdwenen te zijn.Dit komt voor dan behandel ik niet met ab. Voor snot wordt hij ook niet verder behandeld.Maar etter is toch ook meer geelachtig dan wit? Niezen doet hij ook niet meer en tandenknarsen ook niet meer.....Misschien toch een gevalletje loos alarm??
YvonneH Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Hopelijk was het idd vals alarm :yes:
Aanbevolen berichten