Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja ,heb het er met de DA en met de oogarts over gehad en de oogarts zei dat er bij EC meestal wel wat achter of in het oog te zien was en dat was bij Ollie niet zo.

Hij gedraagt zich ook niet blind maar ziet in ieder geval wel nog licht en donker.....

Ik had nl zelf ook al aan EC gedacht....

Geplaatst:

Vandaag gaat het super met Ollie!Hij schiet als een ongelijd projektiel door de kamer!

Zo heb ik het ventje in tijden niet gezien.....kleine ondeugd!

Schoenen gooien,handoek slepen en zelfs voorzichtig even met de strandbal gespeeld..We zijn eindelijk op de goede weg!

Geplaatst:
Ja ,heb het er met de DA en met de oogarts over gehad en de oogarts zei dat er bij EC meestal wel wat achter of in het oog te zien was en dat was bij Ollie niet zo.

Hij gedraagt zich ook niet blind maar ziet in ieder geval wel nog licht en donker.....

Ik had nl zelf ook al aan EC gedacht....

Je hoeft niks te zien hoor... En dit zeg ik uit eigne ervaring en overleg met meerdere DA.

Eufrasie is tijdelijk blind geweest door EC en haar ogen zijn door meerdere DA getest en bekeken. En er was absoluut niets te zien.

Als het terug slechter zou gaan of je vraagt het jezelf toch ook een beetje af. Is het mss toch geen slecht idee om met de DA te overleggen om zijn bloed te laten testen op EC.

Fijn dat hij het nu in ieder geval een stuk beter doet!

Geplaatst:
Je hoeft niks te zien hoor... En dit zeg ik uit eigne ervaring en overleg met meerdere DA.

Eufrasie is tijdelijk blind geweest door EC en haar ogen zijn door meerdere DA getest en bekeken. En er was absoluut niets te zien.

Als het terug slechter zou gaan of je vraagt het jezelf toch ook een beetje af. Is het mss toch geen slecht idee om met de DA te overleggen om zijn bloed te laten testen op EC.

Fijn dat hij het nu in ieder geval een stuk beter doet!

Op dit moment gaat het inderad een heel stuk beter maar hou het wel in gedachte...dank je voor de tip...

Geplaatst:

Gisteravond was Ollie erg rustig,misschien omdat hij s'ochtends te aktief was.....

Vannacht had hij weing tot geen biks gegeten maar wel zijn groente en een beetje wortelhapje (voor de zekerheid wel gegeven).In de loop van de dag is hij toch weer biks gaan eten.

Momenteel is Ollie aktief en erg aanwezig zeg maar ,alleen keuteld nu even wat minder....

Geplaatst:

Morgen octend om 8.10 uur is Ollie uitgenodigd door de DA voor een controle;ze belde me vanmiddag op om te vragen of dat mogelijk was....

Ik heb dat nooit meegemaakt dat een DA je uitnodigd even langs te komen maar we gaan wel even,kan hij gelijk even zijn oren contoleren....

Het probleem van het minder keutelen valttelkens gelijk met de dag waarop meneer de AB krijgt....Ollie krijgt wel extra protexin maar is er nog iets anders wat hij erbij kan krijgen waardaar het keutelen wel goed blijft gaan?

Verder zijn we de Zantax rustig aan het afbouwen en gaan het weekend proberen de matacam af te bouwen....ben benieuwd.

Geplaatst:

We zijn weer terug....oormijt is weg;we gaan even een weekje niet zalven en na een week weer even wel voor de zekerheid.

Oogje ziet er inderdaad beter uit maar nog niet top;dus doorzalven.

Duplo gaan we vrijdag de laatste prik geven;geen reakties meer in zijn mondje en bleef ook rustig zitten tijdens het onderzoek.

Alleen en ja ik verwachtte het al.......we hebben ook vachtmijt!

Uit onderzoek kwamen er 2 plekjes uit:1 ,een heel kleintje, in zijn nek....(cindy, ben je helderziend?) en 1 vlak boven zijn staart,er zijn 4 monstertjes genomen en er is wel 1 mijtje gevonden onder de microscoop.Maar waar er 1 zit,zitten er meestal meer dus...behandeling begonnen.

Geplaatst:

In mijn beleving is oor mijt een niet op zich zelf staand iets.....Dus vachtmijt vooral in de nek zou dan ook aanwezig zijn.Wat nu ook blijkt.Dit jeuk natuurlijk ook......

Dus Nathalie als het zo is als het is zou dus het oog probleem mede ontstaan zijn door het willen krabben in de oren.......ivm mijt wederom een lochiese reactie.

Nou Ollie we zijn er nu eff klaar mee....je gaat je netjes gedragen!!! en voorlopig wil ik je niet meer horen!! sterkte Cindy

Geplaatst:

Ollie zit vol met tegenstrijdigheden en ik maak me weer zorgen...................

Vanmiddag hoorde ik hem weer tandenknarsen......maar hij eet als een gek;doet gewoon zijn eigen ding en is best ondeugend.

Dat tandenknarsen doet hij na het eten en op het moment dat hij dan gaat liggen;je hoort het een paar keer en daarna niet meer.Dan gaat hij even rondlopen en als hij dan weer gaat liggen hetzelfde.

Ik heb hem voor de zekerheid wat metacam gegeven maar hij blijft hetzelfde doen met metacam.....

Ik vraag me af of het niet te kort was 8 dagen duplocilline voor dat kiesje met pus?

Straks begint de ellende weer opnieuw.

Bij de eerste kies moesten we 1 maand duplo spuiten en nu maar 8 dagen.....

Geplaatst:

Oke,zal het even aankijken..............

Ben gewoon een beetje overbezorgd denk ik.Wat bedoeld hij met het aan je broekspijp trekken ?heeft hij nog nooit gedaan maar nu is het in...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .