Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De binnenkant ziet er vrij nomaal uit maar zie wel wat schilfers zitten op de flap zeg maar.

Zit nog even te denken aan toen Ollie de eerste keer opgenomen was voor zijn eerste oogje;toen kreeg hij bij de DA een rare plek op zijn oor (aan de bovenkant) en die was volgens hun ,na onderzoek waar ik niet bij ben geweest,doordat hij de zalf uit zijn oog poetsten....was niks mis in het oor....misschien hebben ze toen niet of niet goed gekeken?

Geplaatst:

Vannacht heeft meneer redelijk gegeten alleen wat minder gekeuteld;hou dit toch even strak in de gaten anders......

Heb nog geen knarsetand gehoord en hij rende door de kamer.Ollie ligt lekker onder de tafel (1 van de veilige plekjes..)Op zich al een goed teken....

Geplaatst:

Vandaag eigenlijk hetzelfde als gisteren alleen wel meer keutels maar kleiner;hij laat ze wel liggen (ok,de meeste dan..).

Groente gaat er goed in ,wortelhapje ook,biks met mate....

Meneer heeft het voorelkaar gekregen om een schoteltje met wortelhapje over zijn hoofd te gooien,hij ziet er niet uit.....tis net een kind met vingerverf zo!

Ik heb het geprobeerd eraf te halen maar dat lukt niet erg....

Geplaatst:

We kunnen weer knikkeren!

Nu zijn ze weer van normale maat.Zijn oogje ziet er trouwens al ietsepietsie beter uit dan donderdag,zal eens kijken of ik daar morgen een foto van kan maken....

Geplaatst:

:party:Vannacht heeft Ollie zijn bakje biks helemaal leeggegeten:yes:.

Ik ga stiekem even wat minderen met de wortelhap;alles zit hier onder de spetters,daar het ene potje veel dunner is dan het andere mengen we de dunnere met de dikkere......

Geplaatst:

Ik heb net de vorige foto (15 november) naast deze gelegd en ziet er inderdaad wat beter uit!

Dat witte onderin is de plek van de beschadiging en de enorme blauwe gloed is een stuk minder.

Geplaatst:

De oogarts vond dat de zalf beter zou werken en moet het 3x daags toedienen.Ben blij dat er al wat verbetering zichtbaar is en dat dit een optie was om te proberen.Het zicht zal er waarschijnlijk niet meer in terug komen....dat komt doordat de pupillen niet meer reageren;daar weten we dus geen oorzaak van......

Ben tot nu toe al weer erg tevreden en Ollie ook....hij eet weer,speelt weer en is weer wat ondeugend......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .