nathalie b Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 Dat was in augustus.....kan dat zolang verstopt zitten....
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Het groeid en vermenigvuldigt zich he....dat zal door warmte erger worden.Hoe ziet de binnen kant van zijn oor er uit.....
nathalie b Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 De binnenkant ziet er vrij nomaal uit maar zie wel wat schilfers zitten op de flap zeg maar. Zit nog even te denken aan toen Ollie de eerste keer opgenomen was voor zijn eerste oogje;toen kreeg hij bij de DA een rare plek op zijn oor (aan de bovenkant) en die was volgens hun ,na onderzoek waar ik niet bij ben geweest,doordat hij de zalf uit zijn oog poetsten....was niks mis in het oor....misschien hebben ze toen niet of niet goed gekeken?
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Zit er niks in zijn nek dan?
nathalie b Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 nee,wel wat schilfertjes aan de bovenste buitenkant
nathalie b Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 Vannacht heeft meneer redelijk gegeten alleen wat minder gekeuteld;hou dit toch even strak in de gaten anders......Heb nog geen knarsetand gehoord en hij rende door de kamer.Ollie ligt lekker onder de tafel (1 van de veilige plekjes..)Op zich al een goed teken....
YvonneH Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Fijn dat alles goed is gegaan, hopelijk knapt hij nu vlug weer op :yes:
nathalie b Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 Het eet al je eigen keutels op feest is weer begonnen....Komt dit door het narcose middel ofzo?De vorige keer zijn de problemen daar ook mee begonnen.....
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 hummmm vaak zie je dat bij een mineralen te kort dat ze meer eten dan enkel de bd keutels....We fijn dat ie eet.....maar zijn gewoontens Zucht.....
nathalie b Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 Het is echt :wat eten en gelijk wat keutelen;omdraaien en opeten.....Die paar die in de plasbak liggen laat hij wel liggen.
nathalie b Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 PSSS.....hij zit biks te eten...:party:Niks tegen hem zeggen hoor!
nathalie b Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Geplaatst: 28 november 2009 Vandaag eigenlijk hetzelfde als gisteren alleen wel meer keutels maar kleiner;hij laat ze wel liggen (ok,de meeste dan..).Groente gaat er goed in ,wortelhapje ook,biks met mate....Meneer heeft het voorelkaar gekregen om een schoteltje met wortelhapje over zijn hoofd te gooien,hij ziet er niet uit.....tis net een kind met vingerverf zo!Ik heb het geprobeerd eraf te halen maar dat lukt niet erg....
nathalie b Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Geplaatst: 28 november 2009 We kunnen weer knikkeren!Nu zijn ze weer van normale maat.Zijn oogje ziet er trouwens al ietsepietsie beter uit dan donderdag,zal eens kijken of ik daar morgen een foto van kan maken....
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Nou er zit vooruitgang in gelukkig....zal een smeer boel wezen :whistle2:
nathalie b Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 :party:Vannacht heeft Ollie zijn bakje biks helemaal leeggegeten:yes:.Ik ga stiekem even wat minderen met de wortelhap;alles zit hier onder de spetters,daar het ene potje veel dunner is dan het andere mengen we de dunnere met de dikkere......
nathalie b Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 Het oogje vandaag;ziet er volgens ons al een stukje beter uit.
nathalie b Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 Ik heb net de vorige foto (15 november) naast deze gelegd en ziet er inderdaad wat beter uit!Dat witte onderin is de plek van de beschadiging en de enorme blauwe gloed is een stuk minder.
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Het ziet er veel rustiger uit inderdaad dus nu met zalven afwachten in hoeverre het helemaal weg gaat!
zwarte panter Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Trafloxal is super spul. Ik heb het hier in druppel vorm gebruikt, dan zou het makkelijker kunnen 'verspreiden'. Veel succes verder!
nathalie b Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 De oogarts vond dat de zalf beter zou werken en moet het 3x daags toedienen.Ben blij dat er al wat verbetering zichtbaar is en dat dit een optie was om te proberen.Het zicht zal er waarschijnlijk niet meer in terug komen....dat komt doordat de pupillen niet meer reageren;daar weten we dus geen oorzaak van...... Ben tot nu toe al weer erg tevreden en Ollie ook....hij eet weer,speelt weer en is weer wat ondeugend......
zwarte panter Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Hmm...ik kan in de war zijn hoor.Maar heeft Ollie EC gehad of een ander konijn van jou?
nathalie b Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 Dat was Buddy....en toen is hij meebehandeld.Had geen symtomen gehad ofzo..
Aanbevolen berichten