Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet vanavond met Baily naar de DA komen.

Hij is vorige week vrijdag gecastreerdt en hij likt sinds 3 dagen steeds aan zijn onderrug. Het wordt steeds erger en het haar begint nu ook te klitten.

Ik kan verder niets aan de wond zien, hij wordt echt WOEST :grrrrrr: als ik hem op til, laat staan dat ik even rustig naar de wond mag kijken.

Zover ik kan zien ziet zijn buik er rustig uit.

Alleen dat nat likken van zijn achterste is vreemd... Ik mag het ook niet borstelen.

Heb net weer gebeld met de DA en vanavond moet ik met hem langs komen. Ben benieuwd....

Geplaatst:

Net terug van de DA, de wond zag er heel mooi uit! Dus dat was het niet. Hij heeft een injectie gehad tegen infectie en pijn. En ze heeft even goed daar de vacht gekamt. Er zat veel dons vacht, misschien jeukten dat gewoon. Hij is namelijk ook een paar dagen binnen geweest dus misschien viel het wel gewoon uit. Hij ligt nu lekker uitgevloerd in zijn hok tegenieten van een welverdiende giga groente schotel :D.

Geplaatst:

Misschien is het een optie, als je de wond zelf wil controleren, om hem tegen gaas op te laten staan met behulp van wat lekkers, dan kun je de wond volgens mij wel zien.

Geplaatst:

Nou niet door mij ben ik achter... Bij de DA was hij zo mak als een lammetje! Ze kon hem zo optillen en vervolgens op zijn rug draaien, tot dat hij het zat was en echt woest van zich aftrapten :D

Maar de DA zei al "vreemde ogen dwingen af" hihi

Ik ga hem gewoon even goed helpen met zijn vacht door goed het dons haar weg te borstelen. Ik hoop dat hij dan stopt met dat likken, want de wond zag er verder prima uit. Dat is het dus niet.

Geplaatst:
Nou dat heb ik dus al geprobeerd, maar het haar was zo dik dat je dus letterlijk geen bal ziet hahahaha.

heeft ie toch ook niet meer?:whistle2::mdr:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .