stamper3 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 (aangepast) Hier was ze toen nog heeel jong ! Het verhaal eigenlijk:dus vandaag is 1 van mijn gehandicapte konijntjes gestorven.Toen ik het dode konijntje uit het hok pakte was het heel koud en haar mondje was ook blauw en haar poten stonden stijf recht. Ik weet echt niet waaraan ze is gestorven! Gisteren was ze nog zo levendig. Mijn mama denkt mss dat ze aan de koude is gestorven. Zou dat kunnen?:( 3 november 2009 aangepast door stamper3 een spellingsfout.
Suzimoo Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Waar kwam het konijntje vandaan, hoe oud was ze toen je haar kreeg en stond ze bij jullie binnen of buiten?
stamper3 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Waar kwam het konijntje vandaan, hoe oud was ze toen je haar kreeg en stond ze bij jullie binnen of buiten?Ze is bij ons geboren. En buiten staat er een tuinhuisje en in dat tuinhuisje zat haar hokje. Maar de wind kwam wel soms binnen en de deur blijft soms open staan door mijn zussen.
Kef Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ze is bij ons geboren. En buiten staat er een tuinhuisje en in dat tuinhuisje zat haar hokje. Maar de wind kwam wel soms binnen en de deur blijft soms open staan door mijn zussen.tocht is nooit goed voor de meeste dieren.....
stamper3 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 tocht is nooit goed voor de meeste dieren.....Ja da is waar . Maar voor 1 dagje dat de deur open stond kan die toch niet sterven? En ik had een handoek boven het hok gelegt omdat het zo koud was buiten. Ma kheb wel een stuk vrijgelaten om te kunnen ademen.
Joseeke Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Dat ze een blauw mondje had, doet me denken aan een hartstilstand.
jasmijn86 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Ik vind het wel een beetje naar klinken als je spreekt over 'het' Ik zou het niet weten, veel sterkte!
miesje890 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 ja dat dacht ik ook al.En als je het zo graag wilt weten kun je ook contacten met je dierenarts. die kan misschien zelfs wel atoptie plegen..
buddy&glenn Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Denk dat dat Ć©ne dagje tocht genoeg is geweest voor het ?Jonge? Konijntje, weet ook niet wat voor handicap ze had, maar misschien dat daardoor de weerstand ook al minder was. en vooral met dit weer is tocht al helemaal niet goed.. iig sterkte!
stamper3 Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Geplaatst: 5 november 2009 Ze was toch bijna een jaartje oud .En 1 van haar pootje stond krom en ze was ook blind.
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 tja een flink inteeld bewust fout nestje dan!......harde les nooit meer doen!!
rabbitm Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 (aangepast) Ik denk gewoon aan haar afwijkingen.... (dat ze daaraan gestorven is)heel veel sterkte !!p.s ze is wel schattig.!!!. 5 november 2009 aangepast door rabbitm iets aardigs erbij zetten en iets vergeten
wupsie Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 bij blauw verkleuring denk ik aan zuurstof tekort. Dat kan doordat de longen de zuurstof niet opnemen om welke reden dan ook
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Je kunt dit enkel weten door sectie gissen hier op het forum heeft geen zin!!Zo te horen stond je konijntje ook niet op z'n dier vriendelijke plek .....Hopelijk blijft het hier bij en zullen jullie beter voor de konijntjes zorgen zonder tocht.
Reusje Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Je ziet altijd de uitwendige handicappen maar wie weet wat mankeerde het diertje inwendig ?
Aanbevolen berichten