Roos1995 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik zag vanmorgen toen ik bij mijn konijn keek (was het nog donker) dat hij niet lekker in zijn vel zat. Hij lag maar en had zelfs geen zin in een stukje wortel. Ik heb hem toen in de ren gezet.. Niks aan de hand! Zet je hem weer terug in z'n hok en hij gaat weer precies hetzelfde doen.. liggen. Hij heeft wel wat gras gegeten en een stukje brood. Maar wat zou het zijn? Zijn buikje is niet hard
tamara29 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 misschien wil hij niet in zijn hok maar er juist uit.ik denk soms ook dat er wat mis is met mijn ram en als ik hem uit zijn hok laat is er ook niks aan de hand maar als hij dan weer in zijn hok moet dan gaat mijn ram meteen in de baalhouding liggen. maar eet en drinkt hij wel goed?en keuteld ie wel goed?want dat is heel belangrijk.wacht ook nog even op meer reacties van andere bbers.en als je het niet vertrouwd dan bel of ga je naar de da. groetjes
Roos1995 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Drinken weet ik niet omdat hij normaal ook nooit zo heel veel drinkt maar hij had afgelopen nacht wel gedronken en ik probeerde net een stukje wortel uit de hand te voeren en dat at hij wel.
Roos1995 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb hem net een bakje met water voorgeschoteld, en daar dronk hij eigenlijk heel veel van (net of hij geen water kon krijgen ofzo) maar ik heb vanmorgen het flesje verschoond. De keutels zijn gewoon normaal. Kan het niet zijn dat hij een beetje verstopt is geweest en dat dat er nu uitkomt?
Wortel76 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Was brood niet slecht voor een konijn?
Roos1995 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Het was een heel klein hard stukje. Dat mag geloof ik af en toe. =====Ik heb hem net lekker warm gemaakt en hem gemasseerd op zijn buikje. Ik zette hem in het hok en hij begon meteen weer te keutelen! Best veel. Dus ik heb het idee dat hij toch verstopt heeft gezeten ofzo. Gedronken heeft hij ook (niet uit zijn drinkflesje maar uit een waterbakje die ik voor hem heb gezet) eten gaat wel weer wat beter dan vanmorgen.====
Jsmn Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Was brood niet slecht voor een konijn?Als je het met mate geeft kan het geen kwaad.
Aanbevolen berichten