ABC1 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 Hij is nog steeds op dezelfde plek, hij nam wel paar sprongetjes om op de wc te zitten. Ik gaf hem grassprietjes, die heeft hij netjes opgegeten..Maar heb hem nog geen biks zien eten, en het hooi ligt boven in de nachthok maar hij blijft nu alleen in de ren beneden..
_Danielle Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Biks eten kan ook nog wel even duren hoor, dat eten ze altijd pas als laatste. Je kunt hem inderdaad beter hooi en groenten geven, dat eten ze altijd het liefste na narcose. Wel fijn dat hij in ieder geval al pijnstillers gekregen heeft!
ABC1 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 Idd, en dat alles voor maar 20 euro
ABC1 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Hij heeft hooi etc gegeten, had wilgentakken voor hem neergezet en bladeren zijn daarvan af ook gegeten.. Had het deurtje opengemaakt om weer warme kruiken neer te zetten, sprong hij eruit en huppelt nu rond in de tuin.. Kan ik hem even laten rennen of is het beter dat hij in z'n hok gaat?
Gast Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Laat hem maar even zijn beentjes strekken als hij daar behoefte aan heeft:) Hou je hem goed in de gaten?
ABC1 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Geplaatst: 4 november 2009 Goed, hij is al veel actiever.. Hoelang moeten de handdoeken enz erin en wanneer kan hij weer op stro? En hoelang duurt het voordat hij echt biks gaat eten? Hij neemt er af en toe hapjes van, maar heeft liever behoefte aan gras en hooi. Ook drinkt hij nu al uit de fles
ABC1 Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Geplaatst: 5 november 2009 Wortel geef ik hem niet, maar hij eet nu wel zijn biks. Tot hoelang mag hij niet op stro ?
Nimfee Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Bij mij zeiden ze 7 tot 10 dagen op kranten en handdoeken.
Catelootje! Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Bij mij moest ik het aankijken.. hij was woensdag gecastreerd en de maandag of dinsdag erna heb ik hem op zaagsel gedaan. Het was een troep, maar ik had de helft handdoek en de helft zaagsel. Hij plaste namelijk niet op de handdoeken, alleen op zijn zaagsel
Aanbevolen berichten