tamara29 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 hier een foto van een konijn van mij die aan myx is gestorven en een foto van een konijn van mij die nu nog naar de da gaat omdat ze syfiles heeft. deze heeft myx. deze heeft syfiles. dit is nu bijna weg.
Jazz&Ik Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 wat zien fotos van nijnen met myx er toch verschrikkelijk uit! :< zo zielig
tamara29 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 wat zien fotos van nijnen met myx er toch verschrikkelijk uit! :< zo zielig ik hoop hier mee dat de topic starter zo snel mogelijk met haar konijntje naar een konijnkundige da gaat of liever nog al is geweest.
Sugamilk Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Ik heb altijd t ehoren gekregen, dat konijntjes pas vanaf 12 weken zoiezo geent mochten worden???
tamara29 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Ik heb altijd t ehoren gekregen, dat konijntjes pas vanaf 12 weken zoiezo geent mochten worden??? nee het mag eerder.maar het heeft temaken met de ene enting mag eerder gegeven worden dan de andere enting.welke precies dat weet ik niet.ik geloof dat de myx enting eerder gegeven mag worden dan de enting voor vhs.en dan ligt het er ook aan wat voor ras konijn.een dwerg moet later geent worden dan een groter gas.(zeg het als ik het niet goed heb.andere bbers.) groetjes
Aanbevolen berichten