Ragnild Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Hallo iedereen. Ik was George vandaag aan het borstelen, naja, net nog eigenlijk, en ik zag dat een van de nageltjes bij een van z'n achterpootjes gescheurd is. Het is zeg maar al in het 'leven' gescheurd, het is niet helemaal gescheurd, meer gebroken eigenlijk. De nagel zit er dan ook nog wat scheef aan. Het is niet heel ver ingescheurd ofzo, maar ik vroeg me af wat ik dan het beste kan doen? Eerste keer dat dit zo overkomen is, en hij doet nogal chagerijnig (met de achterpootjes schoppen enzo) als ik het beter probeer te bekijken. D: Help?
Rian Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Dat hij wat chagerijnig doet, is denk ik omdat hij er last van heeft! Kun je het nageltje recht afknippen zodat hij er nergens meer in kan blijven hangen? Of is het tot in het leven afgescheurd? Dan kun je het beter even door de DA laten doen, anders doe je hem waarschijnlijk pijn. (De DA ook, maar die zullen net iets meer weten wat ze doen)
rabbitm Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geeft niks mijn konijn heeft dat ook gehad. Het valt eraf, komt een nieuwe of het valt eraf en het nageltje komt niet terug. Laat het even rusten tot het vanzelf geneest. als het lang duurt moet je ff naar de DA. Good Luck !!
Ragnild Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2009 Hmmm dan ga ik het nog even aan zien. Maar idd als het me te lang duurt ga ik naar de DA. :bounce:Bedankt voor de hulp X)
Mexflex Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb het ook gehad. Kwam ik in de ochtend bij het hok zat er bloed op zijn poot!!! Dat is wel schrikken hoor. Hing er ook een nagel voor de helft af. Een dag later vond ik de rest in zijn hok. Je moet er goed op letten dat de nagels niet te lang zijn want ze kunnen makkelijk ergens aan blijven hangen.
Aanbevolen berichten