naomisissy Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 nou ik denk wel dart het plakpoep was want ik ging haar hok verschonen en toen zaten er keutels op elkaar geplaktnaomi
_Danielle Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Nogmaals, ik denk dat je haar te veel voer geeft. Daarom heeft ze plakpoep en is ze dus wat dik. Ik zou gewoon wat minder voer gaan geven, en biks in plaats van gemengd voer.
naomisissy Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 oke , ik ga er op letten. maar de dieren arts had eerst gezegd dat ze te dun was. en het is een voedster.
_Danielle Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Te dun..? Dat valt volgens mij heel erg mee... Maar ze moet wel hooi gaan eten... Dus iets minder biks geven, en dan goed in de gaten houden of ze meer hooi gaat eten.
naomisissy Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2009 ja, ze eet al heel veel hooi dus dat gaat goed.
naomisissy Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 wij hebben een vat met voer voor de konijnen die is bijna op en daarna kan ik ander voer gaan proberen.maar is dat dan niet slecht voor ze want ze krijgt al heel haar leven gemixt voer?naomi
_Danielle Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Nee, biks is juist beter dan gemengd voer. MAAR je moet wel mengen.. Je kan haar niet zomaar ineens ander voer geven... Dus zo snel mogelijk biks halen, en een klein beetje biks door haar andere voer mengen. En dan geef je iedere dag wat meer biks, en wat minder gemengd voer, tot ze helemaal op biks zit. Zo kan ze er langzaam aan wennen.
naomisissy Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 maar heb je wel de foto's van mijn konijn gezien het is geen dwerg konijn het is best een groot konijn!!naomi
ploeg Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Maar is dat niet gewoon een vlaamse reus? Dan zou het gewicht ongeveer 7 kilo zijn, en dan is het voer niet te veel. Hoop dat je nijn weer helemaal fit is nu!
rabbitm Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 rabbitm, lees aub eens hele topics... Je leest volgens mij alleen het eerste bericht en reageert daar dan op.. Een konijn mag zo'n 25 gram voer per kilo lichaamsgewicht. Als je konijn daadwerkelijk 4/5 kilo zou wegne, zou 165 gram dus wat te veel zijn. Je zou eens kunnen proberen om wat te minderen met het biks, en te kijken of hij dan meer hooi gaat eten en zijn keutels steviger, groter en harder worden, en hij dus geen plakpoep meer heeft. Ja sorry kzou het voortaan doen!
tamara29 Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Vlaamse reuzen hebben geen hangoren misschien is het een kruising vlaamse reus en hangoor.want hij lijkt wel op een vlaamse reus. groetjes
Reusje Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Waar zien jullie die Foto ????:bounce::bounce::bounce:
naomisissy Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Geplaatst: 5 november 2009 je ziet die foto's op mijn siteen het is geen flaamse reua want die zijn veel groter en een kruising is ook nog steeds heel groot. want zo groot is mijn konijn ook niet.
naomisissy Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Geplaatst: 5 november 2009 maar ik weet niet zeker of het een duitse hangoor is het kan ook een franse hangoor zijn!!!
Reusje Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Ik denk een kruising tussen Franse en duitse hangoor maar ze is zeker niet te dik hoor. Fransen zijn gewoon wat steviger in het vlees.
ploeg Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Ik dacht aan een vlaamse reus omdat ze in een berichtje schreef dat haar konijn uitgestrekt een meter is. Dat is toch wel erg lang voor een Franse of Duitse hangoor?
Reusje Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Nen vissersmeter .....:whistle2:AllƩ kom zeg zo groot ziet die er toch niet uit ?
naomisissy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Geplaatst: 7 november 2009 nee, niet zo groot maar ik had ook niet gezegd dat tie zo groot is als tie gestret ik zij ze is ongerveer zo groot. maar ik ga het nog meten
naomisissy Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Geplaatst: 7 november 2009 en nog iets heel anders. hoe kan je je foto die in het hoekje staat veranderen?want ik snap het niet hoe je het moet doen.want ik wil een foto van mijn konijn en deze had ik op het begin voor dat ik foto's had.dus kunnen julie mij helpen naomi
naomisissy Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Geplaatst: 15 november 2009 bedankt voor al die reacties.
naomisissy Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 floortje eet nu alleen nog maar biks maar dat heeft ze heel snel op. ik heb het in de ochtend gegeven en in de middag was het al leeg. moet ik dan weer wat meer geven of gewoon zo houden????naomi
naomisissy Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Geplaatst: 24 november 2009 mijn vriendin heeft een konijntje die is op zijn neus zijn bekje en nog op meerdere plekjes heeft het konijntje korsten en bloed. ze zijn al naar de dierenart geweest en het was volgens mij een bacterie. maar wat ik nou wou weten want het is een besmetelijke bacterie maar ze heeft ook bij nog 2 cavia's en een ander konijn in het hok gezeten. wat moet ze daar mee doen gewoon opletten of ook naar de dieren art?? en wat vind een ziek konijntje leuk om hem op te vrolijkke:he::yes:. naomisissy
Aanbevolen berichten