Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

veel beterschap en hopelijk is ze snel de oude....niet leuk als ze ziek zijn hoor!

haha goeie van je schoonmoeder....maar helaas zijn er genoeg mensen die zo denken....ziek, spuitje, nieuwe...:beurk:

• Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Suus, ik weet niet hoever Breda van Uden af ligt, maar anders mag je wel een zak ss van mij overnemen hoor. Laat het me maar weten, dan neem ik morgen een zak voer mee naar mijn werk :)

Geplaatst:

Ik heb hier eventueel ook nog een bak SS staan die Ollie niet meer wil eten;zit denk ik 1,5 kg in en mag mee voor niks....

Als je het wil stuur maar even een pb'tje (voor 23uur dan ga ik naar bed).

Geplaatst:

Erg lief van jullie :love:

Maar beide (Uden en steenbergen) ligt niet naast de deur dus ik denk dat het makkerlijker is dat ik verder ga zoeken hier!

Ik kan nog even vooruit met het proefzakje dat ik heb liggen dus het komt vast goed!

Maar nogmaals ik vind het super lief van jullie! :love:

Geplaatst:

Ik had bij de DA een proefzakje SS mee gekregen! :)

Ik heb al naar supreme petfoods gemaild met de vraag waar het dichtsbijzijnde verkooppunt is...

Geplaatst:

Misschien dat het toen op was??

Zal van de week er wel eens heen fietsen! We wonen daar toch dicht in de buurt :)

Dank je in ieder geval! :)

Geplaatst:

Nou we zijn bijna een week panacur verder...

Het plassen is nog steeds gigantisch! Onder de rubberen mat ligt zo'n beetje een liter urine. We maken de kooi om de dag schoon maar we merken dat het toch te weinig is... Het zal dus iedere dag moeten... We zijn er bijna 3 kwartier mee bezig omdat het zo'n karwei is!

Er zit dus nog steeds niet echt verbetering in!

Het geven van de panacur gaat bij Babs gelukkig gemakkelijk, bij Guus is het iedere dag een heel gevecht! Die is dus ook erg argwanend naar ons toe! Hij vertrouwd ons totaal niet meer!!

Ik ga ze morgen weer wegen en hopelijk is Babs weer wat aangekomen want ze is echt heel mager!!

We hopen dus dat er snel verbetering gaat komen!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het gaat al een stuk beter!

Ze is weer wat aangekomen en voelt niet meer zo vel over been!

Het plassen is ook minder en het drinken ook...

Ik denk dat we er nog niet helemaal zijn maar wel al heel erg ver!

Geplaatst:

Zeker!!

Ze zitten nu nog steeds op de rubber mat dus ik kan niet heel goed in de gaten houden hoeveel er nu eigen geplast wordt...

Maar volgende week als ik vakantie heb (en dus tijd heb om de kooi bij te houden met plasjes) ga ik ze weer zonder mat weg zetten!

Dan zien we echt goed resultaat!

Geplaatst:

Ik denk dat het wel minder is maar aangezien ze nog steeds op die mat zitten kan ik het niet helemaal goed zien!

Ik heb nu vakantie dus na de kerst ga ik de mat eruit halen! Dan kan ik de plasjes die naast de wc gaan (ze zijn totaal niet meer zindelijk) opdoen zodat ze weer zindelijk worden en dan zie ik meteen hoe het met het plassen gaat!

Geplaatst:

ja ben daar heel erg blij om!! Ze was echt TE mager! Je kon echt alle botjes voelen en zien!! Ze is nu nog steeds wel te mager maar niet meer zo enorm als eerst!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .